Mitäs mieltä täällä ollan niinkuin noin yleensä tuosta paikasta kun olen uusi paikkakunnalla ja tarvis varmaankin tuota autoakin pestä välillä kun ei kerrostalon pihalla siihen oikein ole mahdollisuutta..Hinta/laatusuhde?tuleeko puhdasta?millainen palvelu?
Xpress Wash
11
2777
Vastaukset
- Autoilija Arto
No ei jmlauta... ei se auton pesu oo sama ko käytetyn purjeveneen osto... mee testaamaan.
- saatana idiootti
mitähän helvettiä sinä siinä saatana vikiset kun kysyin asiallisesti mieelipidettä.Ei sen saatana luulis niin vaikeeta olla!Mene helvettiin siitä perkele veneinesi!
- siinä se
saatana idiootti kirjoitti:
mitähän helvettiä sinä siinä saatana vikiset kun kysyin asiallisesti mieelipidettä.Ei sen saatana luulis niin vaikeeta olla!Mene helvettiin siitä perkele veneinesi!
"Ei sen saatana luulis niin vaikeeta olla!"
- Ei niin.
- Sakke 80
Olen kerran käynyt, ja ei valittamista. Asiallinen palvelu, siistiä jälkeä, eikä hintakaan ole suhteessa kallis =)
- KORSOO
Hyvin toimii! Aina tullut puhdas auto ja asiakaspalvelu on paras!
Suosittelen kaikille naisille ja nuorille neidoille.
- Tarpo898
Itse pidän palvelusta. Auto esipestään ja kone viimeistelee homman.
Olen positiivisesti yllättynyt harjojen hyvästä kunnosta ja laadusta.
Näin juuri oman auton edessä menevän uuden mustan auton, joka oli juuri pari päivää takaperin haettu autoliikkestä. Ymmärrän kyllä jos kuukauden tai yli sen ajan seisseet autot jäävät harmaaksi. Jos autoa pesee vähintään kerran kuukaudessa niin tämä on oikea vaihtoehto. Jos haluat elää ilman harjoja, niin pese harjattomana omalla vastuullasi. Auto voi jäädä likaiseksi, mutta oma on valintasi. Annan itse 6/5 Tähteä tälle ja käytän jatkossakin. Ruuhkapäivänäkin nopeasti pestynä tulee puhtaammaksi kuin normaalissa konepesussa. Hyvä meininki voin sanoa! - säteileväN
Pitänee kokeilla.
- Tiina_1976
Lisää näitä tarjouspäiviä. Parempi pesu olikin tänään 15€.
Puhdasta tuli vaikka auto on taas ollut pesemättä aikoja :)
Tätät tuun käyttämään ja harkitsen myös tota korttia jolla saa säästettyä
ton 15%. - puhdas
Useamman vuoden käyttänyt ja tyytyväinen.Hyvä palvelu ja puhdasta jälkeä.
- AutoilijaAnne
Minkä hintainen pesu tuolla on? Paljonko esim. halvin pesu maksaa?
- Anonyymi
Taitaa olla 13€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286