Olisin kiinnostunut ostamaan viikonlopuksi vuokralle koko Suomen.
Voisi ennenkaikkea tehdä silloin:
1. Mitä lystää
2. Juosta vaikka Helsingin kaduilla munasilleen ja virkavalta ei voisi sanoa mitään koska Suomi olisi mun yksityisaluetta sen vuokraamisen ajan....
Toisinsanoen tollanen diili ois aivan sikamakee juttu. Mutta eriasia sitten että mitä tämmösen viikonloppuvukran hinnaksi tulis ? Pitäis olla kuitenkin joku väh. Bill Gates jos tämmöiseen olis varaa.
Halutaan Suomi vuokralle
3
324
Vastaukset
- Olli Molli Olli
Hei ootsä ihan puupää!
Herää todellisuuteen pahvi.- mitja39hki
ime mun kyrpää!!!!!!!!!
- tasavallanvuokrauskeskus
Terve. Yksi viikonloppu olisi tänä vuonna vielä vapaana: 17.-18.10.09. Vuokra on 840 euroa alv. Varausennakkona haluan 100 euroa, jonka vähennän varsinaisesta vuokrasta. Vuokrakohteena on koko Suomen tasavalta lukuunottamatta Ahvenanmaata, jonka sotilaallista tai siviilioikeudellista hallintaa ei kansainvälisten sopimusten nojalla voi tilapäisestikään siirtää.
Voit suorittaa varausmaksun pudottamalla 100 euroa mihin hyvänsä Itella-laatikkoon. Kiinnitä paperiliittimellä seteliin/seteleihin oma nimesi ja henkilötunnuksesi, jotta tiedän, kenelle voin lähettää tositteen suorituksesta.
Varsinaisen hallinnoinnin voit aloittaa jo edeltävänä perjantai-iltana. Ylen TV1:n iltauutisten päätteeksi sinulle varataan 5 minuutin kestoinen aika, jossa voit ilmoittaa, miten viet tasavaltaa seuraavat kaksi vuorokautta ja miten itse aiot ajan käyttää. Mikäli aiot toteuttaa suunnitelmasi projektin n:o 2, väestö ehtii hankkia käyttöönsä mikroskooppeja nauttiakseen performanssistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450