Uutta tietoa Kovalaisesta

Dennis Rodman

McLarenin käytti sopimus-option, jonka mukaan tallin piti vahvistaa Heikin jatko heinäkuun aikana. No, nyt on 8.8 ja hiljaista on.

Optio on nyt siis suljettu, ja Hesen kisat ohi McLarenilla.

Nyt onkin varikoilla alkanut kiertää huhut että Kovalaisella olisi kuitenkin pesti tarjolla Red Bullilla kaudeksi 2010. Tod. näk. 2. kuljettajaksi, mutta kuitenkin..

Mikä neuvoksi?

3

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahhaahah
      • Kimillä ainakin

helvetisti isompi lippahattu kuin Hesellä....

• F1obs

Miksi Red Bull valitsisi Heikin? RBR:llä on kaksi tuulennopeaa kuskia ja näyttöjen puolesta olisi aika hurjaa väittää, että Heikki olisi nopeampi kuin jompikumpi RBR:n nykyisistä kuskeista.

Heikki on nyt jo jatkoajalla. Kylmä fakta on, että hän on ollut jokaista tallikaveriaan hitaampi. Jo ennen F1:stä Montagny oli kiistatta nopeampi. Toisaalta kuka korvaisi Heikin paremmin Hamiltonin siipimiehenä? Tämän kauden päätteeksi ollaankin vähän kummallisessa tilanteessa, kun todella suuria lupauksia ei ole vapaina ja varmaan 2-4 kuskia lopettaa

Miksi RBR ottaisi Heikin, kun tarjolla on esimerkiksi Kubica. Lisäksi luulen, että Grosjeanista tulee vielä tappelu, kuka hänet saa. Hegellä voi olla jonkinlaiset mahdollisuudet Brawnin kakkoskuskin pallille, mutta Brawnin rahoitus on auki. Branson siirtyy toisen tallin tukijaksi.

Ferrari on varmasti kiinnostunut Vettelistä eikä juuri muista. Miksi Vettel vaihtaisi? Tällä hetkellä avainsiirtyjä on Kubica olettaen, että Alonson tulevaisuus on jo määrätty. Jos Button sattuisi vielä häviämään mestaruuden, hän saattaa olla markkinoilla. Nick, Rubens ja Fisi ovat varmasti matkalla eläkepäiville. Haug voi tietysti järjestää Nickille paikan Brawnilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe