Kaikki haltiat ovat homoja!!!
Haltiat on homoja!!!!
14
1022
Vastaukset
- evvk
Nyt sitten tiedämme. Jihuu.
- minä
ai hurjaa! on se kiva tietää.. no onneks haltioita ei oo olemassakaan!
*nauraa pilkallisesti*- höpötti
..Mutta siltikin säälittää vähän tuollaiset ihmiset joilla ei ole uskoa siihen mitä ei voi nähdä. mistä sitä tietää, vaikka Sormuksen sota olisi oikeastikin maailman historiaa? Ja haltiathan lähtivät ylimaalliseen paikkaan, jota ei voi löytää, mutta ehkä he vielä tulevat...
- minä
höpötti kirjoitti:
..Mutta siltikin säälittää vähän tuollaiset ihmiset joilla ei ole uskoa siihen mitä ei voi nähdä. mistä sitä tietää, vaikka Sormuksen sota olisi oikeastikin maailman historiaa? Ja haltiathan lähtivät ylimaalliseen paikkaan, jota ei voi löytää, mutta ehkä he vielä tulevat...
who care? mä en oo mikään hölmä joka yhen leffan myötä alkaa uskoo haltioihin tonttuihin peikkoihin tai mihinkään muuhunkaan... uskokaa te mitä tykkäätte... kellään ei ees oo todisteita et sellasia ois ollu olemas...
- gessu
minä kirjoitti:
who care? mä en oo mikään hölmä joka yhen leffan myötä alkaa uskoo haltioihin tonttuihin peikkoihin tai mihinkään muuhunkaan... uskokaa te mitä tykkäätte... kellään ei ees oo todisteita et sellasia ois ollu olemas...
Muttei ole myöskään mitään todisteita, etteikö haltioita olisi ollut.. No, uskoo jokainen miten tahtoo.
- höpötti
minä kirjoitti:
ensinnäkin: väärä verbin taivutus, toiseksi: ihan todella surettaa se, että pidät hölmöinä niitä, joilla on vähänkin avoimempi maailmankuva. tut tut...
- mitäs siitä
gessu kirjoitti:
Muttei ole myöskään mitään todisteita, etteikö haltioita olisi ollut.. No, uskoo jokainen miten tahtoo.
Haltiat sun muut peikot (joista nyt puhutaan) ovat J.R.R Tolkienin luomia satuhahmoja. herranjestas!
- höpötti
mitäs siitä kirjoitti:
Haltiat sun muut peikot (joista nyt puhutaan) ovat J.R.R Tolkienin luomia satuhahmoja. herranjestas!
mistäs sinä tiedät vaikka Tolkien olisi itse nähnyt heitä ja että heitä on olemassa vieläkin? niinhän hän hobitissa vähän vihjailee. Ja kuinka pystyt todistamaan tuon?
- LOTRfan
höpötti kirjoitti:
mistäs sinä tiedät vaikka Tolkien olisi itse nähnyt heitä ja että heitä on olemassa vieläkin? niinhän hän hobitissa vähän vihjailee. Ja kuinka pystyt todistamaan tuon?
Hyvä höpöttiiii!!!! :D
Oon sun kanssas täysin samaa mieltä! Ei noi muut tajuu yhtään mitään! :/
Haltioitahan, ja muita satuolentojahan voi ihan hyvin olla olemassa... Kuka tietää..! - lumivuorten haltia
höpötti kirjoitti:
ensinnäkin: väärä verbin taivutus, toiseksi: ihan todella surettaa se, että pidät hölmöinä niitä, joilla on vähänkin avoimempi maailmankuva. tut tut...
oletko nähnyt haltioita ku meitä noin kovasti puolustat
- lumivuorten haltia
LOTRfan kirjoitti:
Hyvä höpöttiiii!!!! :D
Oon sun kanssas täysin samaa mieltä! Ei noi muut tajuu yhtään mitään! :/
Haltioitahan, ja muita satuolentojahan voi ihan hyvin olla olemassa... Kuka tietää..!niin voi ja on meitä (suuri) haltia kansa. meitä on ympäri eurooppaa ja kulttuuri on vanhaa.musiikkki on melodista mutta naiset saavat vain (laulaa)haltioita eli meitä on paljon suomen tuntureissa,englannin (vuoristossa),alpeilla,italiassa.me olemme valko ihoisia ja hiuksisia ,sini silmäisijä.osaamme (yleis)haltiakieltäja sen maan kieltä jossa asumme
- LOTRfan
et haltiat EI TOSIAANKAAN OO HOMOJA!!!
Ja by the way, mitä välii vaik oliski?! Onks sulla jotain homoja vastaan?
*vihaa rasisteja ja homofobisia runkkuja*- lumivuorten haltia
itsekkin olen haltia (todisteita on vaikka millä mitalla) ja haltiat ei tosiaankaan oo homoja ja mitä teillä on homoja vastaan
- Nenwen
... eli sä oot sit kokeillu vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3027520Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne805875Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1593795Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1523494Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321917Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1841817- 431451
- 221411
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san151385Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan641384