Oikeasti olen noita, koska tämä seuraava ei voi olla sattumaa;
Tein noin kolme kuukautta sitten loitsun. Kirjoitin paperille noin 30 ominaisuutta joiden haluan "poikakaverini" omaavan. Poltin paperin ja keskityin noin tunnin ajan mietiskelemään ja ajattelemaan tekemääni taikaa.
Noin viikko sen jälkeen tapasin pojan, joka on täydellinen!!!! Hänestä ei puutu mitään, eikä hänessä ole ainuttakaan huonoa puolta.
Keskustelimme paljon ja tajusin tämän pojan olevan samaa mieltä kaikesta kanssani. Olemme identtisiä joka suhteessa, ja tämä poika omaa kaikki piirteet jotka kirjoitin paperille!
Hän on niin samanlainen kuin minä ja täydellinen että en voi uskoa koko hommaa todeksi. Tämän on pakko olla unta tai jotain.
Mitä jos tämä poika onkin oikeasti joku vähä-älyinen juppi, joka on muutunut taijan ansiosta sellaiseksi kuin haluan, tai jos koko ihmistä ei ole olemassakaan, ja hän on syntynyt tekemäni taijan seurauksena.
Olen ihan varma että näen unta tms.
:OOOOOOOOO
MÄ OON NOITA!
3
301
Vastaukset
- Asouppi
nii no. Ihmiset nyt on loppupelissä melko samanlaisia. ja voi olla että tää poika saattaa pikkasen peitelläkkin itseään. (eli näyttää hieman paremmalta). Ja tilastollisesti ei ole mitenkään harvinaista että tyttö löytää pojan. Eikä sekään että tyttö saattaa jopa pitää pojasta. Meneehän immeiset naimisiinkin. Ja aika usein jopa. Toisinsanoen en usko taikaan joka on täysin mahdollinen ilman taikaakin. Jos onnistut muuttamaan kivet kullaksi ja veden viiniksi niin sitten uskon että kyseessä on taika. Mutta älä sä siitä välitä. hienoa että oot löytänyt hienon ihmisen. elä kuitenkaan enempää lähe taikoihin uskomaan. saattaa meinaa vituttaa sitte ku esim et saakkaa sitä duunia mitä oot loihtinut tai vastaavaa ;D
- ........................
Siis tätä hommaa on tosi vaikea selittää niin että se kuulostaa uskottavalta, mutta kyseinen poika ei ole ollenkaan tavallinen. En tarkoita "täydellisyydellä" sitä että hän olisi joka tytön unelma, vaan sitä että kaikki täsmää vaatteen väriä, kokoa ja kuosia myöten.
Ihan oikeasti, vaatteet ja hiukset ja silmien väri ym. on juuri sellainen kuin toivoinkin loitsussa. Hän on niin epäuskottavan "täydellinen" ja samanlainen kuin se poika jota pyysin itselleni tehdessäni sitä taikaa.
Ihan sama kuin piirtäisit paperille ihmisen, ja seuraavana päivänä ystävystyisit juuri samanlaisen kanssa, kenellä olisi jopa päällä omasuunnittelemat vaatteesi, jotka olit lisännyt piirrokseen.
Outoa... - upeaa !
........................ kirjoitti:
Siis tätä hommaa on tosi vaikea selittää niin että se kuulostaa uskottavalta, mutta kyseinen poika ei ole ollenkaan tavallinen. En tarkoita "täydellisyydellä" sitä että hän olisi joka tytön unelma, vaan sitä että kaikki täsmää vaatteen väriä, kokoa ja kuosia myöten.
Ihan oikeasti, vaatteet ja hiukset ja silmien väri ym. on juuri sellainen kuin toivoinkin loitsussa. Hän on niin epäuskottavan "täydellinen" ja samanlainen kuin se poika jota pyysin itselleni tehdessäni sitä taikaa.
Ihan sama kuin piirtäisit paperille ihmisen, ja seuraavana päivänä ystävystyisit juuri samanlaisen kanssa, kenellä olisi jopa päällä omasuunnittelemat vaatteesi, jotka olit lisännyt piirrokseen.
Outoa...Tee taika minullekin puolestani! Olen iän kaiken yrittänyt loitsia itselleni ihannenaista morsiameksi - tuloksetta. Ei se kaikilta onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728