Mopoikä lähestymässä ja tuota RS:ää olen ajatellut mutta tuleeko pituus vastaan, RS:än istumakorkeus on tuo 81cm ja minulla on pituutta 155cm, riittääkö pituus? Olen koittanut kaikin tavoin mittailla että riittäisikö ja tällä hetkellä varpaat ylttäisi, entäs ensi kesänä?
Kiitos, niille jotka viitisvät kirjoitella asiallisia kommentteja
Aprilia RS 50 + Lyhyt henkilö
5
662
Vastaukset
- Lyhyt...
Eikö todella kenelläkään ole tähän vastausta?!
- Aprilia Racing
Pystyt kyllä ajamaan, Veljelläni on Aprilia RS 50 ja on saman kokoinen kuin sinä. Tuo on yksi parhaista mopoista ajaa, yllätyin itsekin miten hyvä mopoksi. Saa myös kulkemaan tarvittaessa hyvin pelkällä putken vaihdolla noin 90-110km/h ;)
- Lyhyt...
Paaaljon kiitoksia! Kiitoskiitoskiitos! Pelastit yhden 14,75 vuotiaan juuri! :D
- on
hyvin on mahdollista ajaa tuon pituisena, vuosi sitten kun ostin ko. pyörän olin lähelle samanpituinen eikä ollu ongelmia pyörän kanssa...
PS. nyt on Aprilia RS myynnissä jos kiinnostaa http://www.nettimoto.com/826465 Itse olin 165 cm pitkä, kun oman Räsän ostin ja hyvin ylti jalat maahan, joten sinulla ei pitäisi olla ongelmia. Muuten loistava pyörä valinta ;) Itellä vieläkin oma tallissa, vaikka kevarikin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952