Olen eronnut, ja en ole löytänyt itselleni vakavaa kumppania. Mitä mieltä miehet on naisesta joka harrastaa yhdenillan seukkailuja?
pidän seksistä.
Ulkonäössäni ei kai moitittavaa ole vaikka en varmastikkaan ole ihan kauneimmasta päästä.
En vaan tiedä, miksi en löydä omaa kultaa.. kenties siksi koska tykkään miehistä, seksistä ja yhdenillan jutuista..
mutta suhteessa olen täysin yhden ihmisen nainen. En hyväksy pettämistä.
minulla on myös pieniä lapsia, enkä ikinä ole sotkenut heitä näihin suhteisiin. He eivät tiedä näistä mies-ystävistä.
Olisin iloinen jos joku voisi minulle valoittaa tätä asiaa :D
SAAKO Nainen Harrastaa yhden-yön suhteita
25
2417
Vastaukset
- juunäinon
Naiset saavat harrastaa yhden yö juttuja siinä missä miehetkin. On tekopyhää kieltää asia vain toiselta sukupuolelta. Nauti seksistä!
- SAA!!!
Seksi ei ole miesten yksinoikeus. Luonnollisestikin saat ja voit harrastaa yhdenyön juttuja. Niin teen itsekin. Miehistä ei vain ole tasavertaiseen suhteeseen. Valitettavasti.
Mutta rusinat voi pullasta noukkia AINA!!! - havainnoitsia
SAA!!! kirjoitti:
Seksi ei ole miesten yksinoikeus. Luonnollisestikin saat ja voit harrastaa yhdenyön juttuja. Niin teen itsekin. Miehistä ei vain ole tasavertaiseen suhteeseen. Valitettavasti.
Mutta rusinat voi pullasta noukkia AINA!!!Mitäs jos olisikin niin, että naisten käsitys tasavertaisesta suhteesta on hieman hämärtynyt amerikkalais-sarjojen vaikutuksesta.
- haluaa, mutta
SAA!!! kirjoitti:
Mutta rusinat voi pullasta noukkia AINA!!!turha kuvitella että kukaan täysijärkinen mies haluaa itselleen loppuunpoljettua jakorasiaa.
Se, että naiset mielinkielin hyväksyvät itselleen koko kaupungin nussineen pukin, ei todellakaan tarkoita sitä, että miestenkin pitäisi hyväksyä koko kaupungin yhteinen polkupyörä.
- harrastaa
kunhan et tosiaan sotke niitä lapsiasi niihin, ei vielä isompinakaan. :)
- Yksin vai yhdessä?
Niin se on varmaan omassa harkinnassa mitä itse päätät toimia jos se toimii sinun kohdalla se on sinun oma päätös.Korostan vain että tämä aika on vain juuri tulvillaan näitä yhden yön juttuja. Tarkkana kannattee olla kumppanin suhteen kaiketi. Olen itse havainnut että ottajia on ja eritoten "naimakaveria" haetaan kysytään jopa suoraan että antaudutko, siksipä on hyvä ottaa tosiasiat huomioon jo alku vaiheessa. Tahtoo olla vielä tänäpäivänäkin se totta että nainen on helppo nakki tässä tapauksessa, kun hän ottaa näitä yhden illan juttuja..Mies edelleenkin asenteella hänen tapansa mukaan rakastaja. Ainakin katson että rakkaus kuuluu rakasteluun ja tunne myös. Kylmällä kumppanilla ei kannatte pilata nautintoja myöskään naisena seksi elämässä.Seksistä kannattee nauttia sehän tarkoitettu kaikille. Niin ja rakkaus kuuluu kaikille.Ajattele että mies kenen mukaan lähdet olisi kuitenkin jonkin verran merkityksellinen. Eikä morkkis ole aamulla erotessa. Ole vain sovussa itsesi kanssa ja rehellinen myös itsellesi. Ei siinä muuta tarvita.Jos sinulla on hyvä mieli ja olotila se riittää...
- ,,,
En ole ikinä törmännyt mieheen joka kysyy "saanko harrastaa yhden yön juttuja".
Miksi sinä kysyt. - vaun
Kyllä saa, jos itse haluaa. Ei ne tee sinua yhtään huonommaksi.
- on oikeus
Harrastaa sexiä ,sehän on nautinto asia.Tietenkin minä itse haluaisin olla sinun kohde...
- Oma valinta
No jokainen saa maata vaikka kaikkien miesten kanssa jos niin itse haluaa. Se on ihan oma päätös.
Ei kuitenkaan kannata sitten alkaa jälkeenpäin vinkumaan siitä jos joku mies ei enää kiinnostu sinusta siksi että olet maannut kymmenien miesten kanssa.
Jos nainen pitää yhden illan jutuista ja makaa tuntemattomien kanssa, niin hänen kannattaa ottaa miehekseen sellainen mies, joka itsekin nai kaikkien naisten kanssa. Ei kannata väkisin vinkua sellaisten miesten perään, joka ei harrasta yhden illan juttuja ja nimitellä heitä tiukkapipoiksi.
Joillekin ihmisille seksi on muutakin kuin kullia pilluun -meininkiä tuntemattoman kanssa. Jos seksi on sinulle ihan pikku juttu, niin kannattaa etsiä sellainen mies, joka ajattelee samoin. Jos mies ei itsekään harrasta seksiä kännissä tuntemattomien kanssa, niin miksi hänen pitäisi ottaa naisekseen sellainen, joka on kännissä jakanut puolelle kylän miehistä? - EI SAA!
Jos harrastaa yhden-yön suhteita on: Horo, lortto, panopatja ja huora!
Tuliko selväksi? Missäs päin muuten bailaat? - harrastaahan miehetkin
yhden illan juttuja (ja suurin osa jopa pettämistä). Tietenki me saadaan harrastaa yhen illan juttuja ja panna ketä lystää, ei me niiltä kysytä ku ei olla niille millään tavalla sinkkuna ees tilivelvollisia.
- äitinsä on jakorasia
Mite lie niistäkin kasvaa...?
:-(- hehehehasasaösjka
toisin kuin sinusta, joka ei saa edes rahalla :)
- ei huora
Kyllä tää on idiootia vääntämistä. Saako nainen panna vai ei. Miten joku kehtaa haukkua naista, joka ny joskus panisi jonkun miehen kanssa heti jakorasiaksi. Taitaapi itte olla niin ruma, että ei saa.
Minusta se on jokaisen oma asia, onko niitä yhden yön juttuja vai ei, me eletään 2000-lukua, herätkää!!!!!!!!!!
Tänne näytääkin kirjoittelevan vain pääsääntöisesti sellaiset luuserit, jotka eivät ole saaneet, ja sitten täällä morkaavat niitä joille on ottajia.
Ei minun miestäni ole koskaan menneisyyteni vaivannut, ja en edes ilman tätä palstaa olisi mielessäni käynyt, että mulla on ollut paljon seksikumppaneita. Eikä vieläkään ole omasta mielestäni, vaikka näillä palstoilla arvostellaankin kaikkia, jotka ovat ilman papin aamenta naineet.
- aamulla taksitolpalla
kaikki yhden yön viettäneet miehet ovat erittäin tyytyväisiä ja täynnä voimaa.
- niin anna mennä vaan
Yhden yön jutut naisella vievät naiselta kunnian, mutta miehillä eikun maine sonnina kasvaa.
Vallankin pikku paikkakunnalla saat hyvin helposti jakorasian maineen, kun miehet puhuvat keskenään.
jos meinaat vielä vakituista kumppania etsiä, niin älä ihmeessä hanki näillä yhden yön jutuilla mainetta itselle. Miehet kyllä voi nussia maineensa menettänyttä, sehän on jopa kiihoittavaa, mutta ei ne tälläistä jakorasian mainetta saanutta vaimoksi ota, jota vähintää puolet kavereista on käynyt köyrimässä.
Tää maine tulee joskus liiankin helposti, sitten kun sulla on se maine, niin kun puhut jonkun miehen kansaa, niin se on jo kaveripiirien puheissa polkaissut sinua. - aaahhhhh
niin anna mennä vaan kirjoitti:
Yhden yön jutut naisella vievät naiselta kunnian, mutta miehillä eikun maine sonnina kasvaa.
Vallankin pikku paikkakunnalla saat hyvin helposti jakorasian maineen, kun miehet puhuvat keskenään.
jos meinaat vielä vakituista kumppania etsiä, niin älä ihmeessä hanki näillä yhden yön jutuilla mainetta itselle. Miehet kyllä voi nussia maineensa menettänyttä, sehän on jopa kiihoittavaa, mutta ei ne tälläistä jakorasian mainetta saanutta vaimoksi ota, jota vähintää puolet kavereista on käynyt köyrimässä.
Tää maine tulee joskus liiankin helposti, sitten kun sulla on se maine, niin kun puhut jonkun miehen kansaa, niin se on jo kaveripiirien puheissa polkaissut sinua.tuollaista miestä, joka ei hyväksy naisen yhden illan juttuja.
- EiYhtäänYhdenIllanjuttua
Niinhän se menee, nainen joka harrastaa yhden illan juttuja, on huora, ja mies on vaan pelimies, joka pönkittää mainettaan...
- ...,,,,...
Saa harrastaa niinhän ne miehetkin tekee. Itse en tosin ottaisi sellaista naista jonka tiedän, ettei ole turhan tarkka tavarastaan, mikä tosin johtuu siitä kun en itse pahemmin harrasta yhdenyönjuttuja. Suurin syy minkä takia miehet paheksuu naisten yhdenyönjuttuja on kuitenkin se, että naiset saa niitä sitä seuraa yöksi melko paljon helpommin kuin miehet ja sehän taas kerran ottaa koville hävitä tässäkin asiassa naisille :D
T: Mies
- vain yksi yö
Jokainen taaplaa tyylillään. Olen itsekin eronnut enkä mihinkään vakavampaan ole valmis. Mutta en pysty yhden illan suhteisiin, kerran kokeiltu, tuli valtava morkkis ja päätin että ei ikinä enää. Jotenka nykyisin harrastan seksiä varatun miehen kanssa. Saan seksin ja hellyydentarpeeni tyydytettyä ilman seurustelua. Sopii hyvin minulle.
- Male 45
Ottamatta kantaa yhtään mihinkään moraaliasiaan, niin ihmiset saavat lain puitteissa tehdä mitä tykkäävät.
Kuitenkin mielestäni pitää kunnioittaa myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät halua kumppanillansa olleen irtosuhteita. Haluaahan joku kumppaninsa olevan pitkä tai lyhyt, blondi tai brunette. Itselläni on ollut jo yli 20-vuotta kumppani, jolla oli aika hurja menneisyys. Harmitti vähän välillä aikoinaan, nykyään ei mitään merkitystä. Kuitenkin ihmisen käyttäytyminen eri asioiden suhteen kertoo ainakin jotain ihmisestä.
Esim. tunnen paljon naisia (ja muutaman miehen;-), jotka eivät voisi kuvitellakkaan harrastavansa seksiä ventovieraan kanssa, vaikka olisivat/ovat sinkkuja. Suhde tällaisen kumppanin kanssa mielummin, kuin irtoseksiä harrastaneen perustuu osittain myös itsesuojeluun.
Otetaanpa esimerkki: Olet riidellyt kumppanisi kanssa, koska hän epäilee sinun pettäneen. Kumppanisi lähtee suutuspäissään kavereidensa kanssa bilettämään ja tapaa siellä seksiä ehdottelevan vastakkaisen sukupuolen edustajan. Jos lähtökohtana on sellainen em. kumppani, joka ei koskaan irtoseksiä ole harrastanut, niin todennäköisyys on aika pieni, että harrstaisi nytkään. Aamulla kankkusessa riita on sitten sovittu ja todettu, ettei se kumppanikaan ollut pettänyt. Samassa tilanteessa aiemmin irtoseksiä harrastanut kumppani on paljon alttiimpi viinahuuruissa ja kostonhimossa hyppäämään vieraaseen petiin. Ammumorkkis onkin sitten paljon pahempi. En tarkoita, että irtoseksiä aikoinaan harrastanut kumppani ei voisi olla uskollinen tai irtosuhtita harrastamaton uskoton. Näillä vaan uskollisuus perustuu eri lähtökohtiin. Ensiksi mainitulla uskollisuus perustuu päätökseen ja toisella päätöksen lisäksi myös koko elämänkatsomukseen.Itse olin 19 vuotta uskollinen aviovaimo, jonka mies jätti. Eikä kyse ollut siitä, etteikö hän olisi saanut seksiä.Sen jälkeen olin vuosia selibaatissa. Sittenkin yritin vielä rakentaa pysyvän suhteen, mutta mies oli valehtelija ja huijari. Sen jälkeen olen harrastanut vain irtosuhteita. Tai voiko irtosuhteeksi sanoa sellaista, jos on parin vuoden ajan maannut aina silloin tällöin tietyn miehen kanssa ja suhteesta on tullut ikään kuin ystävyyttä? Kumpikaan ei odota toiselta mitään, uskollisuuden valoja ei ole vannottu, eikä kumpikaan kerro toiselle, jos joskus sattumoisin makaa jonkun muun kanssa. Suhde on siis ikään kuin uskollisuutta, kaveruutta, johon kuuluu myös pyyteetön seksi. Ei luvata toiselle mitään, eikä siten myöskään petetä lupauksia. Ei myöskään aiheuteta mielipahaa toiselle kertomalla muista mahdollisista kumppaneista. Silloin kun harrastetaan seksiä, tehdään se kunnolla. Muulloin voidaan auttaa toista jossakin arkisessa asiassa, pidetään yhteyttä, kysellään miten toinen voi. Se ei ole keneltäkään pois. Jokaisella on tarve tuntea olevansa haluttu, vaikka se haluaja olisikin sitten häntäheikki. Kummallista muuten, että tällä palstalla ei vielä olekaan puhuttu häntäheikeistä, vaikka jakorasioista on jo mainittu useaan otteeseen. Seksuaalinen tasa-arvo ei ole siis vieläkään toteutunut, eikä koskaan toteudukaan.
Annan itselleni oikeuden nauttia seksistä, koska en voi nauttia parisuhteesta ja sen eduista. Onhan sekin parempi kuin olla aivan yksin. Tietysti suurella paikkakunnalla tällainen on helpommin mahdollista kuin pienellä. Ja netin välityksellä anonyymimpää kuin iskemällä baarista joku ja "menettämällä maineensa", sillä niinhän sitä naiselle käy, jos yleisiltä paikoilta iskee joka ilta eri miehen. Miehellä maine sen kun kasvaa mitä useampi nainen on kainalossa. Hän on naisten mies ja sanontaan liittyy pelkästään positiivinen säväys. Mutta sanotaanko koskaan miesten nainen? Ei, vaan jakorasia. Mikä kauhea nimitys!- mies-37
mimmukka kirjoitti:
Itse olin 19 vuotta uskollinen aviovaimo, jonka mies jätti. Eikä kyse ollut siitä, etteikö hän olisi saanut seksiä.Sen jälkeen olin vuosia selibaatissa. Sittenkin yritin vielä rakentaa pysyvän suhteen, mutta mies oli valehtelija ja huijari. Sen jälkeen olen harrastanut vain irtosuhteita. Tai voiko irtosuhteeksi sanoa sellaista, jos on parin vuoden ajan maannut aina silloin tällöin tietyn miehen kanssa ja suhteesta on tullut ikään kuin ystävyyttä? Kumpikaan ei odota toiselta mitään, uskollisuuden valoja ei ole vannottu, eikä kumpikaan kerro toiselle, jos joskus sattumoisin makaa jonkun muun kanssa. Suhde on siis ikään kuin uskollisuutta, kaveruutta, johon kuuluu myös pyyteetön seksi. Ei luvata toiselle mitään, eikä siten myöskään petetä lupauksia. Ei myöskään aiheuteta mielipahaa toiselle kertomalla muista mahdollisista kumppaneista. Silloin kun harrastetaan seksiä, tehdään se kunnolla. Muulloin voidaan auttaa toista jossakin arkisessa asiassa, pidetään yhteyttä, kysellään miten toinen voi. Se ei ole keneltäkään pois. Jokaisella on tarve tuntea olevansa haluttu, vaikka se haluaja olisikin sitten häntäheikki. Kummallista muuten, että tällä palstalla ei vielä olekaan puhuttu häntäheikeistä, vaikka jakorasioista on jo mainittu useaan otteeseen. Seksuaalinen tasa-arvo ei ole siis vieläkään toteutunut, eikä koskaan toteudukaan.
Annan itselleni oikeuden nauttia seksistä, koska en voi nauttia parisuhteesta ja sen eduista. Onhan sekin parempi kuin olla aivan yksin. Tietysti suurella paikkakunnalla tällainen on helpommin mahdollista kuin pienellä. Ja netin välityksellä anonyymimpää kuin iskemällä baarista joku ja "menettämällä maineensa", sillä niinhän sitä naiselle käy, jos yleisiltä paikoilta iskee joka ilta eri miehen. Miehellä maine sen kun kasvaa mitä useampi nainen on kainalossa. Hän on naisten mies ja sanontaan liittyy pelkästään positiivinen säväys. Mutta sanotaanko koskaan miesten nainen? Ei, vaan jakorasia. Mikä kauhea nimitys!Samanlaisia kokemuksia elämästä...paskasuhteita takana..mutta ei ne seksihalut ja läheisyys ei häviä.Itselläni oli alkuvuodesta nainen jonka kanssa harrastin kiihkeätä ja hyvää seksiä ja pitkään.Eli vakkaripano oli se...sovittiin pelisäännöt ja ne pitivät...autoin vähän arjen asioissa...juteltiin paljon ja rakasteltiin paljon...saatiin molemmat hetkenhellyyttä ja luottamusta elämään.Tiesin että kaikki loppuu aikanaan kunnes jompikumpi löytää elämänkumppanin.Ja näin kävikin...eli nainen löysi miehen...eikä harmita että jäin yksin.Nyt haussa olisi nainen joka haluaisi tavata,pitää hauskaa ja kenties sitä läheisyytttä ja seksiä.Vakipano on parasta silloin kuin noudatetaan pelisääntöjä...eli ehkäisy,luotettavuuus ja hienotunteisuus.
- yksi mies
Ei me heteromiehet voida ilman teitä naisia harrastaa yhdenillanjuttuja joten anna palaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576