Rosie Ojima nimellä ja myös rosie00 nimimerkillä esiintyvä 23v. nainen Senegalista pakolaisleirille Norsunluurannikolta,esiintyy eri puolilla maailmaa ja Suomessa sivustoilla joihin mahdollista päästä. Tällä hatkellä myös suomi24. Etsii etupäässä n.50v. miehiä mutta myös kelpaa lesbot ym. Älä vastaa viesteihin! Jos kiinnostaa hakusanoilla Rosie Ojima esim. Googlesta antaa värikästä tietoa. Esiintuu sama kaarti toisillakin nimillä ja parhaiten vältyt kun et vastaa ugalabugalakeihäs juttuihin!
Varoitus huijauksesta!
4
421
Vastaukset
- joonas u. petersen
löysin sivuja www.419.bittenus.com ja www. romancescam, aika paljon juttuja näilläkin palstoilla.
- Yöperhonen93
Kaikenlaisia kerjäläisiä maailmasta löytyy. Nykyisin he ovat vain siirtyneet World Wide Webbiin. Itse olen jutellut muutamille tälläisille henkilöille ja "pelannut" hetken mukana.
He ovat aika säälittäviä tapauksia, ainakin omasta mielestäni. - .................
Yöperhonen93 kirjoitti:
Kaikenlaisia kerjäläisiä maailmasta löytyy. Nykyisin he ovat vain siirtyneet World Wide Webbiin. Itse olen jutellut muutamille tälläisille henkilöille ja "pelannut" hetken mukana.
He ovat aika säälittäviä tapauksia, ainakin omasta mielestäni.senegalin pakolaisleiriltä, ei helvetti kaukaa ne naiset pitää hakea XD
- 18+19
Yöperhonen93 kirjoitti:
He ovat aika säälittäviä tapauksia, ainakin omasta mielestäni.Mäkin muutaman meilin vaihdoin ja sain naiselta valokuvankin ( nätti oli)
Nimeltään Mariam Biate Senegalista pakolaisleiriltä ja täys huijari. Mukamas saamassa
ison perinnön mutta ei mukamas voi rahaa siirtää muuten kuin
käyttämällä uhrin pankkitiliä :)
No rikollista toimintaahan tommonen on.
Uteliasuudesta hetken aikaa meilailin sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131