Moikkelis! Mua alkanu siis kiinnostaa astrologia kun mulla kävi tosi spooky tapaus. Mulla oli siis ihku poitsu frendi siis oli siihen saakka. Siis siihen saakka ku tuli jotai kauheeta ilmi. Tuli siis ilmi et jätkä oli jonku toisen ellin kaa!!! Kaveri näki ja soitti mulle ja tulin kattoo. Menin sanoo sille nyt tuli bänet sika. Se mun frendi joka paljasti jätkiksen sikailun kerto et pääs perille sen juonista ku luki mun horskarin jostai. Mä halusin heti nähä sen lehen. Se oli kyl joku pari viikkoo vanha vaan mutta oikeesee osu. Siin sanottii et nyt tulee rakkauteen lovi tai jotain sellaista!!! Siis kelatkaa kuin tarkkaan se kerto kaiken etukätee. Mulla meni kylmät väreet ku siin lehessä luki just mun elämästä ja tarkallee!!! Haluunki ettii jotai aiheesta tietoo mielummin vaikka jotai leffoi tai telkkujuttuja koska kirjat tosi booring. Tai sit siis jotai vinkkei ja linkkei tänne. Haluun alkaa seuraamaan mun ja kavereitten elämää että tietää mitä tuleman pitää ja et vois välttyy ja varautuu kaikkee. Tähtiä kohti :)
astrologiaa
Nanna R
4
305
Vastaukset
- huono.........
provo.
- Nanna R
Siis tyhmä oot!!! Ei noi sanota hienolle naiselle. jos et ite osaa sanoo mitää ni oot sit hiljaa. oottelisin kivoja vinkkejä jotka näistä tietää.
- "hienolla naisella"
Nanna R kirjoitti:
Siis tyhmä oot!!! Ei noi sanota hienolle naiselle. jos et ite osaa sanoo mitää ni oot sit hiljaa. oottelisin kivoja vinkkejä jotka näistä tietää.
kasvaa kohta parta?
- kausasum
Mories lumumbum ethiot? Karum vestus nihili um slfurum causa!
Koimus celestum lubruis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364