mulla oli pari kondisnäppyä klitoriksen alueella. sain wartec liuoksen siihen ja näpyt hävis aika äkkiä sen 3pv penslauksen aikana, lisäks klitoriksen päältä lähti nahkat. osittain vuoti myös verta, nyt se alue on ihan valkonen ja "syöpyny" syvemmälle vaan se haava...apua oon ihan kauhuissani!! onko kellään muulla tällasta kokemusta?
lähtiköhän multa tunto koko paikasta nyt sitten...?
tosin se ei haittais enää mitään. eipähän tulis enää hommattua mitään tällasia kondiksia ainakaan!!!
:(
kondylooma+klitoris syöpynyt!!
2
1186
Vastaukset
- iiiii
Itselläni kävi sama kun käytin Aldara-voidetta. Iho "paloi" ja olin todella tuskainen. Kaikki sattui. Mutta suihkuttele useasti päivässä ja laita vaikka Bepanthen voidetta niin se helpottaa, menee päiviä mahdollisesti mutta kyllä se iho alkaa toipumaan. Voi kyllä olla että iho jää "tiukemmaksi" mutta laita rasvaa niin kyllä se siitä.
Voimia!! - Anonyymi
Hei. Täällä sama kävi klitoriksen kans. Condylinella penslasin sen lähettyvillä olevaa paikkaa. Klitoriksen alue paloi ja sitten arpeutuen "parani". Kivut oli aivan hirveetä monta kuukautta. Sitten vähitellen kipu väheni, mutta ei kokonaan ole poissa. Hoidosta on jo kymmenen vuotta ja ajoittain klitoris tulee uudelleen kipeeksi. Tällä hetkellä on taas niin ettei voi housuja käyttää jne. Voi kun olisin tiennyt siitä lääkkeestä kuinka haitallinen on niin en olisi käyttänyt...😔
Terv. Nainen seinäjoelta
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397