Niin minä olen tekemässä kotisivuja ja jos esimerkiksi laitan jonkun infosivun sinne, niin jos siinä infosivussa ei vaihdu vaikka muuta kuin teksti, niin pitääkö se etusivu jotenkin includettaa siihen ja sitten se teksti? Koska jos tekee kokonaan uudeen sivun missä on tuo sivupohja, niin vie tuhottomasti tilaa.
HTML include
4
431
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Include minne, etusivulle? Mikä sivupohja?
Sivu itsessään vie sen verran tilaa mitä siihen liitettyjen tiedostojen yhteenlaskettu koko on. Pelkästään levyllä oleva tiedosto ei vie tilaa muuten kuin kyseisen html-tiedoston verran.- ap
Sivupohja on tämä, ja meinaan että se includettaisi sen etusivun siihen infosivulle ja sitten siihen infosivulle vois lisätä sen tekstin.
- juhakorkeapudas
ap kirjoitti:
Sivupohja on tämä, ja meinaan että se includettaisi sen etusivun siihen infosivulle ja sitten siihen infosivulle vois lisätä sen tekstin.
Pikemminkin niin, että includaat sen etusivun tai tietosivun siihen sivupohjaan.
- ap
juhakorkeapudas kirjoitti:
Pikemminkin niin, että includaat sen etusivun tai tietosivun siihen sivupohjaan.
Mitä tarkoitat? (Olen vähän hidasälyinen.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164