Kuinka siis voi luoda koodit .class-tiedostoksi JCreator LE ohjelmalla jotka sitten voi ajaa www-sivulla? Ei löydy sitten millään ohjeita. Asennettu uusin JDK ja JCreatori. Luo vain html-koodin jolla koodi ajetaan, mutta itse .class-tiedostoa ei vain synny.
class tiedostot JCreatorilla
3
375
Vastaukset
- Käännä itse
Mikset käännä koodiasi itse .class tiedostoiksi?? esim. javac esimerkki.java.
- Codeman
JCreatorilla ei siis voi tehdä .class tiedostoja? Vai miksi sitä ei voi käyttää?
Ongelma on, että pitäisi keksiä helpompi tapa. Töitä tehdään koulun koneilla jossa ei ole sitten mitään oikeuksia. Ainakaan javac,n käyttö ei onnistu. - komennat
Codeman kirjoitti:
JCreatorilla ei siis voi tehdä .class tiedostoja? Vai miksi sitä ei voi käyttää?
Ongelma on, että pitäisi keksiä helpompi tapa. Töitä tehdään koulun koneilla jossa ei ole sitten mitään oikeuksia. Ainakaan javac,n käyttö ei onnistu.Build > Build Project niin IDE kääntää .java tiedostot .class tiedostoiksi??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164