Työharjoittelu

jeee-...

Työharjoittelu/työssöoppimis isoissa firmoissa mihin ei ole mahdollisuutta työllistyä näinä aikoina on aivan selkeästi hyväksi käyttöä omaa porukkaa ei ole tarpeeksi no otetaan harjoittelia eikä maksa mitään no maksaa 2 e tunti ja sen rahan saa oppilaitos ja se muutama euro on isolle firmalle kusi lumessa . harjoittelu jakson pääteeksi voit saada lippalakin ja laskimen.

5

903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut saman

Sitäpä nuo työharjoittelut on - hyväksikäyttöä. Itsekkin olin isossa paikassa työharjoittelussa johon ei otettu muita kuin nuoria nättejä tyttöjä pomon viihdykkeeksi. Pomo puhui niin rivoja juttuja, että se jo lähenteli seksuaalista-ahdistelua. Vakituisesta työpaikasta ei ollut tietoakaan. Työkkärissä vaan sai haukut päälle, kun lopetin kesken.

• jorma-.

MOT: Palkattomat
      Työttömät ja opiskelijat joutuvat tekemään työtä palkatta. Ilmaistyön markkinoilla työnantaja juhlii

Linkki sivustoon

• Lakkokeisari

Työttömiä käytetään häikäilemättömästi hyväksi niin kauan kun työttömät alistuvat siihen. Kukaan muu ei aja työttömän asiaa jos ei työtön itse.
      Kokoonnutaan eduskunnan rappusille mielenosoitukseen tiistaina 1.12. klo 14:00.

Ne joilla ei ole mahdollisuutta osallistua tähän tilaisuuteen, menevät omaan työvoimatoistoon ja huutavat yhteen ääneen:

JO RIITTÄÄ PILIPALIKURSSIT!
      KAPINA ALKOI, ILMAISTYÖ LOPPUI!

Jos kukaan ei mene pilipalityöllisyyskursseille eikä ilmaistyöhän, niin se loppuu. Ei se ole tyhmä joka kyykyttää vaan se joka antaa kyykyttää itseään. Mieluummin syön vaikka rottia kuin alistun tähän järjestelmään.

Vain me voimme muuttaa tilanteen. Ei sitä poliitikot ja virkamiehet tee. Mutta meidän täytyy toimia yhteisessä rintamassa.

Levittäkää sanaa säköpostilla ja muillakin keinoilla.

• nästäs

Tätä tapahtuu myös kuntapuolella.Työnopastuta ei järjestetty päivääkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37