Hei!
Jospa tämä tulisi nyt oikeaan kategoriaan... Olen tässä googlettanut suuntaan ja toiseen, mutta mistään ei tunnu löytyvän tulosta. Kadoksissa olisi siis kappaleen Iltarukous sävel. Löysin tämän kappaleen sanat eräästä ripariaikaisesta vihkosta ja en saa säveltä päähäni kirveelläkään. Sanat tähän kuulostavat etäisesti tutulta ja mulla on sellainen tunne, että olen kovastikin tykännyt tästä kappaleesta.
Jos joku voisi jotenkin auttaa, niin olisin TOSI iloinen.
Tässä vielä kappaleen sanoja:
Iltarukous
Sinä naurat, et tiedä miksi
Naurullasi peittää voit tunteesi
Kun olen nauranut, miltä tuntuu?
Naurullasi peittää voit kyyneleet
Ja nyt sä kuuntelet, ei liene sattumaa,
Sut on tähän johdatettu, siis kuuntele edelleen
Ja kuuntelekin tarkkaan
Muistele mennyttä elämää
Mieti vielä kerran missä menit harhaan
Kerto:
Luetko sä iltarukouksen
Ketä varten, mitä varten,
Mikä saa sut illoin hiljaa pääsi painamaan?
Sinä itket, et tiedä miksi
Sisälläsi tuntuu ehkä tyhjältä
Tahtoisit jo lähteä, et tiedä minne
Onko paha olla? Tiedätkö miksi?
Sua kutsutaan, sä tahtoisit vastata tuohon kutsuun
Mutta pelkäät niin
Tahtoisitko elää, elää todella
Ilman pelkoa huomispäivästä?
Kuoleman pelon sä voit voittaa
Mutta murheet kuuluu elämään
Vielä kerran taivaassa; siellä riemuitaan
Kerto
Nyt sä tiedät, et voi sanoa
Ettei sinulle olisi tultu kertomaan.
Päätä itse...
♣ Iltarukous - nuotit ♣
♣
1
272
Vastaukset
Hieno biisi (Luetko sä iltarukouksen) kuten muutkin The Dogrosen tekemät! Karheanhaikeaa nuorten miesten soittamaa rock-musiikkia 1980-luvun lopulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016133
- 2123396
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183315Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2652052
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441636- 61398