Teneriffa - Playa de las Americas

_Isohaka

Moro, olen lähdössä syyslomalla Teneriffalle Playa de las Americasiin. Tämä on ensimmäinen matkani Teneriffalle ja ulkomaille yleensäkkin =) Olisi mukava lukea mitä muut ovat tehneet saarella. Kaikki kokemukset ja vinkit kiinnostaisivat todella paljon. Onko muuten Teneriffalla kalja mistään kotoisin? Voisin suositusten perusteella testata jotain uutta =)

23

1927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sizzmo

Moi, Teneriffa on Kanarian saarten suurin saari ja siellä kyllä tekemistä riittää. Teneriffan eteläosassa sijaitsevassa Playa de las Americasissa on suuret hiekkarannat ja hyvät vesiurheilu mahdollisuudet. Sieltä lähtee myöskin risteilyjä viereiselle La Gomera saarelle. Suosittelen tutustumaan tulivuori Teideen. Vuoristoteiltä avautuvat upeat näköalat kaupunkien yli Atlantille. Itse pidin melko hyvänä oluena paikallista Doradaa. Mikäli kaipaat lisää tietoa Teneriffasta niin kannattaa katsoa seuraavat sivustot läpi.

Tietoa ja kuvia Teneriffasta:
      http://www.teneriffa.suomalaisille.com

• Yleistä

Yleistä -osassa kerrotaan saarien sjaitsevan x km Afrikasta itään. No ei hemmetti, siinähän ne on länsipuolella. Aika perustavaa laatua oleva moka muuten oikein hyvässä materiaalissa.

• Pekkaz´´

Onneksi suomibaareista saa lapinkultaa! Muuten olis loma pilalla :( Ei kannata kokeilla mitään etelän hömpötyksiä. Suomalainen kalja on parasta!

• Oluen ystävä

On San Miguelia, Estrellaa, Doradaa ja Mahouta. Rohkeasti vaan maistelemaan. Suomikaljaa kerkee kittaa kotona pakkasessakin ;)

• kanarian kävijä

Toi oli varmaan vitsi :)

• kanarian kävijä

pekkaz! toi oli varmaan vitsi :) Kokeileppa hulauttaa tosiaan rohkeasti vaikka san miguelia kurkkuus niin kyllä lappari jää 6-0. Mut makuasioista ei voi tietty kiistellä. Hauskaa lomaa kuitenkin kultasi kanssa!!

• Sim0o

Mukavaa matkaa! Teneriffa on aivan uskomattoman hyvä paikka. Itsekkin lähden kohta jo kuudetta kertaa :)

• Sierra Seppo

Playa de las Americasissa on pari eri vesipuistoa jota kannattaa kokeilla. Aqua park ja Siam Park ;)

• Thaifann

Lähe Thaimaaseen joka on aito paikka eikä mikään massaturisti kohde.

• ihmeen
        Thaifann kirjoitti:

ThaimaaSEEN??? Kyselen kun kartalta ei sellaista valtiota löydy.

• tolle hölmöilylle
        Thaifann kirjoitti:

Siis aito paikka, täh? Aitoa siellä on vaan lapsiprostituutio ja sitten se varsinainen. Kiltit sedät suuntautumisestaan riippuen ostavat kadulta joko nuorta tai varttuneempaa lihaa. Kyllä ne Phuketit, Katonit ja Kamalat on ihan vaan turistien läpikulkumestoja. Että ei mitään illuusioita. Raha käy pyydykseen kun suomalainen juntti uskottelee itselleen saavuttaneensa jotain aitoa. Katin paskat. Ja massaturistikohde on siis yhdyssana. Thaimaa -sanan väännöksestä jo saitkin palautetta. Ehkä paikka nyt on teikäläisten kieliopilla varustettujen ihmisten kultamaa? Sinne vaan, Kanaria säästyy fiksummille.

• murjasit
        Thaifann kirjoitti:

heh, ai aito paikka vai. BUAHAHHAA. Mitäs aitoa meinaat? Ehtaa sitä itteensä.
        Varsinainen massaturistikohde nimenomaan toi Thaimmaa, etenkin perversseille tyypeille.

• Pekka Paukuttaja
        murjasit kirjoitti:

heh, ai aito paikka vai. BUAHAHHAA. Mitäs aitoa meinaat? Ehtaa sitä itteensä.
        Varsinainen massaturistikohde nimenomaan toi Thaimmaa, etenkin perversseille tyypeille.

Huomaa just porukan yleissivistyksen tason kun leimaavat Thaimaa pervesseiden kohteeksi.

• huomaa
        Pekka Paukuttaja kirjoitti:

Huomaa just porukan yleissivistyksen tason kun leimaavat Thaimaa pervesseiden kohteeksi.

kun suomeakaan et osaa kirjoittaa. En viitsi korjata.

• Simo Silakka
        huomaa kirjoitti:

kun suomeakaan et osaa kirjoittaa. En viitsi korjata.

Mahtavaa keskustelua. Jatkakaa samaan malliin :D

• kun tulit
        Simo Silakka kirjoitti:

Mahtavaa keskustelua. Jatkakaa samaan malliin :D

säkin mukaan :D Simppa!

• Simo Silakka
        kun tulit kirjoitti:

säkin mukaan :D Simppa!

Kuka on Simppa?

• hurlum hei
        Thaifann kirjoitti:

me sä vaikka suolle, sekin on ihan aito paikka. Kesällä kuuma ja kostea.

• Mitä viime reissusta jäi tuon oluen puolesta mieleen niin muutamassa paikassa sai olutta saapaan muotoisesta tuopista, ekalla tuopilla meinasi tulla oluet leuanpielistä yli.
      Itse suosittelisin vuokra-auto ottoa. Ajella itse Teidelle, Loro Parkiin ja kierrellä muutenkin saarta. Ehdottomasti paras tien pätkä omasta mielestäni löytyy buena vista del nortesta santiago del teideen. muut asian tuntijat voivat laittaa korjauksia jos haluavat. Masca on tämän tien varrella jonne kuulemma kannattaa poiketa jos on sitä aikaa. Siam parkit ja Aqua parkit joku jo taisi mainitakin. Saarelta löytyy toki muutakin. Kannattaa googlettaa Tenerife ja sieltä lähteä tutkimaan, koska kaiken listaaminen tähän olisi turhaa, koska paremmin saat tarkat tiedot kaikesta paikkojen omilta sivuilta.
      Ja pelkästään kaikkien paikkojen listaamiseen joutuisin itse taas googlettamaan saman jotta muistaisin kaiken.
      Itsekin matkaa odottelen.
      Milloinkas olet matkalle lähdössä?

• Mentira

Saapas tekee helposti pienen käytännön pilan kun juoma alkaa vähetä.. Itse olen saanut pari kertaa mukavan purskautuksen suoraan nenään ennen kuin opin varomaan :)) Okei, ja joskus vielä sen jälkeenkin!!

• Mentira kirjoitti:

Saapas tekee helposti pienen käytännön pilan kun juoma alkaa vähetä.. Itse olen saanut pari kertaa mukavan purskautuksen suoraan nenään ennen kuin opin varomaan :)) Okei, ja joskus vielä sen jälkeenkin!!

En sylje lasiin, mutta olut on jotensakin vieras juoma Sotikselle. Noinpa myös saapasversio on ulkopuolella sivistyksen. Kuulostaa sangen hauskalta ja jos joku neuvoo kuppilan, missä noita on tarjolla, lupaan kokeilla. Ainahan mukavia lomakokemuksia pitää hankkia...

• *****''

ainakin 90-luvulla - minulle maistui oikein hyvin siellä. En muuten juo talvella kotimaisia enkä ulkolaisia oluita ollenkaan. Ja suosittelen käyntiä Puerto de la Cruzissa ja Santa Cruzissa joihin pääset bussillakin.
      Hyvää matkaa!

• myrtsi

Katsohan näiltä sivuilta:

www.teneriffa.suomalaisille.com
      www.retket.info
      www.retket.es

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      302
      7520
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      80
      5875
    3. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      159
      3795
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      152
      3494
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1917
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      184
      1817
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      43
      1451
    8. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1411
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      15
      1385
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      64
      1384
    Aihe