Moro, olen lähdössä syyslomalla Teneriffalle Playa de las Americasiin. Tämä on ensimmäinen matkani Teneriffalle ja ulkomaille yleensäkkin =) Olisi mukava lukea mitä muut ovat tehneet saarella. Kaikki kokemukset ja vinkit kiinnostaisivat todella paljon. Onko muuten Teneriffalla kalja mistään kotoisin? Voisin suositusten perusteella testata jotain uutta =)
Teneriffa - Playa de las Americas
23
1927
Vastaukset
- Sizzmo
Moi, Teneriffa on Kanarian saarten suurin saari ja siellä kyllä tekemistä riittää. Teneriffan eteläosassa sijaitsevassa Playa de las Americasissa on suuret hiekkarannat ja hyvät vesiurheilu mahdollisuudet. Sieltä lähtee myöskin risteilyjä viereiselle La Gomera saarelle. Suosittelen tutustumaan tulivuori Teideen. Vuoristoteiltä avautuvat upeat näköalat kaupunkien yli Atlantille. Itse pidin melko hyvänä oluena paikallista Doradaa. Mikäli kaipaat lisää tietoa Teneriffasta niin kannattaa katsoa seuraavat sivustot läpi.
Tietoa ja kuvia Teneriffasta:
http://www.teneriffa.suomalaisille.com- Yleistä
Yleistä -osassa kerrotaan saarien sjaitsevan x km Afrikasta itään. No ei hemmetti, siinähän ne on länsipuolella. Aika perustavaa laatua oleva moka muuten oikein hyvässä materiaalissa.
- Pekkaz´´
Onneksi suomibaareista saa lapinkultaa! Muuten olis loma pilalla :( Ei kannata kokeilla mitään etelän hömpötyksiä. Suomalainen kalja on parasta!
- Oluen ystävä
On San Miguelia, Estrellaa, Doradaa ja Mahouta. Rohkeasti vaan maistelemaan. Suomikaljaa kerkee kittaa kotona pakkasessakin ;)
- kanarian kävijä
Toi oli varmaan vitsi :)
- kanarian kävijä
pekkaz! toi oli varmaan vitsi :) Kokeileppa hulauttaa tosiaan rohkeasti vaikka san miguelia kurkkuus niin kyllä lappari jää 6-0. Mut makuasioista ei voi tietty kiistellä. Hauskaa lomaa kuitenkin kultasi kanssa!!
- Sim0o
Mukavaa matkaa! Teneriffa on aivan uskomattoman hyvä paikka. Itsekkin lähden kohta jo kuudetta kertaa :)
- Sierra Seppo
Playa de las Americasissa on pari eri vesipuistoa jota kannattaa kokeilla. Aqua park ja Siam Park ;)
- Thaifann
Lähe Thaimaaseen joka on aito paikka eikä mikään massaturisti kohde.
- ihmeen
Thaifann kirjoitti:
ThaimaaSEEN??? Kyselen kun kartalta ei sellaista valtiota löydy.
- tolle hölmöilylle
Thaifann kirjoitti:
Siis aito paikka, täh? Aitoa siellä on vaan lapsiprostituutio ja sitten se varsinainen. Kiltit sedät suuntautumisestaan riippuen ostavat kadulta joko nuorta tai varttuneempaa lihaa. Kyllä ne Phuketit, Katonit ja Kamalat on ihan vaan turistien läpikulkumestoja. Että ei mitään illuusioita. Raha käy pyydykseen kun suomalainen juntti uskottelee itselleen saavuttaneensa jotain aitoa. Katin paskat. Ja massaturistikohde on siis yhdyssana. Thaimaa -sanan väännöksestä jo saitkin palautetta. Ehkä paikka nyt on teikäläisten kieliopilla varustettujen ihmisten kultamaa? Sinne vaan, Kanaria säästyy fiksummille.
- murjasit
Thaifann kirjoitti:
heh, ai aito paikka vai. BUAHAHHAA. Mitäs aitoa meinaat? Ehtaa sitä itteensä.
Varsinainen massaturistikohde nimenomaan toi Thaimmaa, etenkin perversseille tyypeille. - Pekka Paukuttaja
murjasit kirjoitti:
heh, ai aito paikka vai. BUAHAHHAA. Mitäs aitoa meinaat? Ehtaa sitä itteensä.
Varsinainen massaturistikohde nimenomaan toi Thaimmaa, etenkin perversseille tyypeille.Huomaa just porukan yleissivistyksen tason kun leimaavat Thaimaa pervesseiden kohteeksi.
- huomaa
Pekka Paukuttaja kirjoitti:
Huomaa just porukan yleissivistyksen tason kun leimaavat Thaimaa pervesseiden kohteeksi.
kun suomeakaan et osaa kirjoittaa. En viitsi korjata.
- Simo Silakka
huomaa kirjoitti:
kun suomeakaan et osaa kirjoittaa. En viitsi korjata.
Mahtavaa keskustelua. Jatkakaa samaan malliin :D
- kun tulit
Simo Silakka kirjoitti:
Mahtavaa keskustelua. Jatkakaa samaan malliin :D
säkin mukaan :D Simppa!
- Simo Silakka
kun tulit kirjoitti:
säkin mukaan :D Simppa!
Kuka on Simppa?
- hurlum hei
Thaifann kirjoitti:
me sä vaikka suolle, sekin on ihan aito paikka. Kesällä kuuma ja kostea.
Mitä viime reissusta jäi tuon oluen puolesta mieleen niin muutamassa paikassa sai olutta saapaan muotoisesta tuopista, ekalla tuopilla meinasi tulla oluet leuanpielistä yli.
Itse suosittelisin vuokra-auto ottoa. Ajella itse Teidelle, Loro Parkiin ja kierrellä muutenkin saarta. Ehdottomasti paras tien pätkä omasta mielestäni löytyy buena vista del nortesta santiago del teideen. muut asian tuntijat voivat laittaa korjauksia jos haluavat. Masca on tämän tien varrella jonne kuulemma kannattaa poiketa jos on sitä aikaa. Siam parkit ja Aqua parkit joku jo taisi mainitakin. Saarelta löytyy toki muutakin. Kannattaa googlettaa Tenerife ja sieltä lähteä tutkimaan, koska kaiken listaaminen tähän olisi turhaa, koska paremmin saat tarkat tiedot kaikesta paikkojen omilta sivuilta.
Ja pelkästään kaikkien paikkojen listaamiseen joutuisin itse taas googlettamaan saman jotta muistaisin kaiken.
Itsekin matkaa odottelen.
Milloinkas olet matkalle lähdössä?- Mentira
Saapas tekee helposti pienen käytännön pilan kun juoma alkaa vähetä.. Itse olen saanut pari kertaa mukavan purskautuksen suoraan nenään ennen kuin opin varomaan :)) Okei, ja joskus vielä sen jälkeenkin!!
Mentira kirjoitti:
Saapas tekee helposti pienen käytännön pilan kun juoma alkaa vähetä.. Itse olen saanut pari kertaa mukavan purskautuksen suoraan nenään ennen kuin opin varomaan :)) Okei, ja joskus vielä sen jälkeenkin!!
En sylje lasiin, mutta olut on jotensakin vieras juoma Sotikselle. Noinpa myös saapasversio on ulkopuolella sivistyksen. Kuulostaa sangen hauskalta ja jos joku neuvoo kuppilan, missä noita on tarjolla, lupaan kokeilla. Ainahan mukavia lomakokemuksia pitää hankkia...
- *****''
ainakin 90-luvulla - minulle maistui oikein hyvin siellä. En muuten juo talvella kotimaisia enkä ulkolaisia oluita ollenkaan. Ja suosittelen käyntiä Puerto de la Cruzissa ja Santa Cruzissa joihin pääset bussillakin.
Hyvää matkaa! - myrtsi
Katsohan näiltä sivuilta:
www.teneriffa.suomalaisille.com
www.retket.info
www.retket.es
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575