Ilmoittauduin opintokokonaisuuteen ja sain laskun. Pitääkö ilmoittautua erikseen kursseille vai maksanko vain ja menen ensimmäiselle luennolle ja myöhemmin ilmoittaudun tentille? Ja laskuhan on "todiste" siitä että sain paikan, en ole jonossa?
Kiitti jos joku osaa neuvoa.
Pääsinkö avoimeen?
4
676
Vastaukset
- ainakin
vain ilmoittauduin kurssille ja menin luennoille, en siis ilmoittautunut erikseen mihinkään muuhun kuin tenttiin.
- yksi hakenut
Voiko olla ettei pääse avoimeen? Kun olen ilmottautunut ja ei vielä ole tullut vahvistusta sähköpostiin että olen opiskelija jne..mutta käsitin että kaikki kyllä pääsee sinne. Vai olenko omasta päästä tuon keksinyt? Mikä on kriteerinä että pääsee.
Itsellä välivuosi kun pääsykokeissa pulpahdin ensimmäisenä varasijalaisista ulos.. - yleensä pääsee
yksi hakenut kirjoitti:
Voiko olla ettei pääse avoimeen? Kun olen ilmottautunut ja ei vielä ole tullut vahvistusta sähköpostiin että olen opiskelija jne..mutta käsitin että kaikki kyllä pääsee sinne. Vai olenko omasta päästä tuon keksinyt? Mikä on kriteerinä että pääsee.
Itsellä välivuosi kun pääsykokeissa pulpahdin ensimmäisenä varasijalaisista ulos..En ole vielä kuullut tapausta, ettei joku olisi päässyt avoimen yliopiston opintoihin. Ainoa mahdollinen este saattaa olla, että ilmoittautuneita on ollut liikaa tai liian vähän. Siitä kuuluisi kyllä ilmoittaa sähköpostitse.
Jos opiskelijat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä, olet saattanut olla myöhässä. Kysy asia sähköpostitse. Minä ainakin sain tutoriltani mailin, että haluanko aloittaa.
Kriteerinä on peruskoulun suorittaminen. Ei tarvi olla edes ylioppilas. Toinen vaihtoehto on siis "myöhästynyt ilmoittautuminen".
- muttavälillä
Jos olet ilmoittautunut opintokokonaisuuteen eli esim. perusopintoihin 25 op se yksi ilmoittautuminen riittää. Tentteihin sitten erikseen ilmoittautumiset.
Ei välttämättä avoimeen pääse jos se on täynnä mutta muuten kyllä pitäisi päästä. esim. englantilainen filologia menee alle 10 minuutissa täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457332
- 324058
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512265
- 372258
- 432238
- 162236