Kävin teidän mainostallanne sivulla, en kylläkään löytänyt sieltä mitään muuta, kun teidän ns. totuuttanne. Olette juuttuneet jauhamaan yhtä ja samaa asiaa, olen kyllä törmännyt aikaisemminkin juuri tähän samaan harhaoppiin, näitä Branhamilaisia opinvääristymiä aina silloin tällöin putkahtaa esiin. Mainostat kovasti vaimosi saamia profetioita Pyhän Hengen vaikuttamiksi, voin suoraan sanoa, että ei ne ole muuta kuin Sirpan omia mielikuvia. Jos olette kuuliaisia Jeesukselle, niinkuin jatkuvasti sitä yritätte korostetustikin esille tuoda, niin Jeesukselle Kristukselle olisi hyvin otollista, että teette parannuksen noista harhaopeistanne ja lähdette seuraamaan Sanan selkeää tietä.
Lappalaisille
14
448
Vastaukset
Veikko vaan tekee parannusta, eikä saarnaa paatumustaan.
Matt. 12:37
Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi."- tuomitsemassa
kun kaikki ne,jotka ovat erimieltä kanssanne-ovat paatuneita!
Mikä tarkoittaa sitä,että sellainen ei voi enää parannusta tehdä
ja se on tiedän kannalta katsoen sitten sama asia,kuin että he
kaikki menevät helvettiin,jotka eivät ole kanssanne samaamieltä!!! - Iso Lapis
tuomitsemassa kirjoitti:
kun kaikki ne,jotka ovat erimieltä kanssanne-ovat paatuneita!
Mikä tarkoittaa sitä,että sellainen ei voi enää parannusta tehdä
ja se on tiedän kannalta katsoen sitten sama asia,kuin että he
kaikki menevät helvettiin,jotka eivät ole kanssanne samaamieltä!!!Mistä sinua on syytetty, että voisi joku sulle tuomion antaa?
- Iso Lapis
Veikko olet tervetullut meille rukoilemaan ja kokemaan Herran Jeesuksen läsnäoloa Pyhässä Hengessä, saadaan rukoilla sinunkin puolesta ,Herra Jeesus tahtoo antaa sinulle suuhun totuutta.
Kotisivuilta löytyy meidän kotinumero, soittele kun olet tulossa.
Suomi24 Rukous sivulla on nimimerkillä:Menkäämme Joka Ilta Kello 20:00...
Tule mukaan rukoilemaan niin saat kokea Herran Jeesuksen läsnäoloa kun
vilpittömästi rukoilet.
Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN. - Sirpa Birgit Lappalainen
Haluan totisesti olla kuuliainen Jumalan suusta lähteneelle sanalle sekä Jeesuksen suusta lähteneelle sanalle, mutta ihmisoppia fariseusten ja saddukeusten hapatusta, en halua sydämeeni. Haluan varoa väärää hapatusta ja kavahtaa sitä niin kuin Jeesus Kristus Jumalan Poika opettaa.
Raamattu ei ole kannesta kanteen totuutta. Ja se totuus, Jumalan sana, jonka haluan säilyttää sydämessäni, sinä, perkeleen palvelija nimität Branhamilaiseksi opinvääristymäksi. Perkeleellä on paljon oppilaita. Jeesus armahda, että heistä vielä moni vapautuu sinun nimessäsi palvelemaan sinua Jeesus Kristus, Jumalan Poika. Anon, että tämä Veikko vaan:kin vapautuisi sinun palvelijaksesi.- Anonyymi
On ollut tosi törkeää, että minä, Sirpa Birgit Lappalainen olen harhaan menneenä 2009 vuonna tällaista pahaa kirjoittanut Veikko vaan nimimerkillä kirjoittaneelle ihmiselle. Anteeksi! Hävettää tosi paljon ja niin pitääkin.
- Sirpa Birgit Lappalainen
Kiitos Jeesus Kristus Jumalan Poika, että saan armosta jauhaa, että sinä olet Jumalan Poika, että sinä uudestisynnytät ihmisen ylhäältä, että sinä kuolit ristillä meidän syntien sovittajana ja se ei ollut Isä Jumala niin kuin toiset väittävät. Kiitos Jeesus, että saan jauhaa, että sinä pelastat ihmiset, sinä Jeesus johdatat ihmistä täällä maan päällä kertomaan sinusta ja Isästä Jumalasta totuuden että uskonkilvoituksen loputtua Jeesus sinussa, joka olet tie Isä Jumalan tykö pääsemme vihdoin sinun ja Isä Jumalan tykö taivaisiin.
Kiitos Isä Jumala, että saan jauhaa ihmiselle sinun tärkeästä käskystäsi: Minä olen sinun Herra Jumalasi..... älä pidä muita jumalia minun rinnallani(2Moos.2 -3. Kiitos Isä Jumala, että saan jauhaa, että Jeesus Kristus ei ole Jumala eikä jumala vaan Isä sinun Poikasi.
Kiitos Isä Jumala, että saan jauhaa, että sinä annoit Pojallesi Jeesukselle Kristukselle kaiken vallan taivaassa ja maan päällä ja vallan lihaan. Kiitos Isä Jumala, että saan jauhaa sinun suunnitelmastasi, että Jeesus Kristus ja hänen kuolemansa ristillä on hullutusta tälle maailmalle ja että sinä Isä Jumala asetit Poikasi Jeesuksen ihmisille kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi.
Kiitos Isä Jumalani, että saan kunnioittaa sinua ja kiitos Jeesus Kristus Hyvä Paimeni, että saan kunnioittaa sinua. Olette mahtavia hurraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Sirpa Birgit Lappalainen
Sanat oikein päin:Minä olen Herra, sinun Jumalasi....Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
- sinä olekaan
Sirpa Birgit Lappalainen kirjoitti:
Sanat oikein päin:Minä olen Herra, sinun Jumalasi....Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
rouva?
- Sirpa Birgit Lappalainen
sinä olekaan kirjoitti:
rouva?
Olen naimisissa Iso Lapis- Jukka Lappalaisen kanssa, mieti sitä!
- ei kai
Sirpa Birgit Lappalainen kirjoitti:
Olen naimisissa Iso Lapis- Jukka Lappalaisen kanssa, mieti sitä!
se nyt minun syyni ole? Mieti sinä vuorostasi sitä.
- Profeettojen seuraaja
Ei kannattaisi olla siellä Lapissa, koska Venäjä miehittää koko Itä-Suomen ja Lapin aivan piakkoin luotettavimpien profeettojen mukaan (pelastussanoma, Jouko Pihon sivuille kootut profetiat)!
Löysin netistä profetioiden mukaisen kartan miehitetyksi joutuvasta alueesta:
http://www.ilmatar.net/~np/misc/miehitysalue.jpg- Inhottava realisti
Koska on se "pian"?
Ja JOS tuo ennustus ei toteudu, millä tavalla te profeetat ja seurailijat kannatte vastuunne jatkuvasta höpöttämisestä?
Ja vielä: et kirjoittanut tuonne avaukseeni "Profetioita ei ole" vielä yhtään toteutunutta profetiaa. Koska niitä mahtaa tulla?
- Anonyymi
Kiitos Totuus, Jeesus Kristus, sain tehdä parannuksen harhaopista!
Terveisin Sirpa Lappalainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707