Nouseva leijonako olen?

ymmärsinkö oikein?

Tarkoittaako AC leijonassa että nousumerkkini on leijona? Olen syntynyt 28.6.1994 klo 09.16 Kuusankoskella, Suomessa toki ;p

5

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkien puolesta...

Luoja on antanut Sinulle yhden toivotuimmista kuvioista, muutat kullaksi kaiken, mitä teet. Nousu-Leijona, hiukka ohitetaan tuo ja keskitytään Kuuhusi, se on Kalojen merkissä ja minusta se on taivaallista. Ota elämä haltuusi. Älä tee, niin kuin Sinun käsketään tehdä, nöyristelyäkin on kahta laatua. Parisuhteessa olevaa , "kyllä, kulta, mielelläni minä sen teen" ja sitten sitä toista laatua, tehdään aina hiljaistenkin "näyttöjen" mukaiset vaatimukset.
      Kukaties Sinusta tulee yksi Suomen rikkaimmista, ainakin erittäin hyvin toimeentuleva, ihminen. Lykkyä pyttyyn...

• aloittaja

Hyvältähän tuo kuulostaa ((;

• ...
        aloittaja kirjoitti:

Hyvältähän tuo kuulostaa ((;

Koska Sinulla on niin mielenkiintoinen kartta, säästä rahaa, noin, kukaties 120e ja tilaa tulkinta henkiseltä astrologilta, saisit enempi hyvää tietoa, kuinka hoitaa homma ns kotiin...

• Aloittaja, satsumapuu
        ... kirjoitti:

Koska Sinulla on niin mielenkiintoinen kartta, säästä rahaa, noin, kukaties 120e ja tilaa tulkinta henkiseltä astrologilta, saisit enempi hyvää tietoa, kuinka hoitaa homma ns kotiin...

Pitääkin tosiaan ehkä 'tutkituttaa' tuota karttaa jollain ammattilaisella jos se on kerta mielenkiintoinen :D

• ...
        Aloittaja, satsumapuu kirjoitti:

Pitääkin tosiaan ehkä 'tutkituttaa' tuota karttaa jollain ammattilaisella jos se on kerta mielenkiintoinen :D

Pakko kertoa, että vanhanpolven ammattiastrologit eivät koskaan kertoneet minun kartallani olevan Jumalan sormen ,Jod, joten kenties valitset näistä uusista, ehdotan Kirsi Halla-Seppälää, toivottavasti ei tule nyt kritiikkiä, mutta sain aivan uutta tietoa itsestäni. Miksi nuo entiset eivät kertoneet, kuuluu kysymys? Älkää hyökätkö...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6933
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      36
      2862
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2113
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe