Huhu liikenteessä, että Johnny Depp olisi kuollut liikenneonnettomuudessa Ranskassa???
Johnny Depp kuollut???
20
6955
Vastaukset
- Kuka se on?
Kerro lisää!
- höpötti
ihan kiva että joku pitää tätäkin foorumia elossa, mutta ei yhtään tasokkampia juttuja voisi keksiä...?
- warriorchicksi
Nay, it can't be true. En ees usko. Huolestuttaa kyllä vähäsen. Haluat vaan pelotella =S
Oot ärsy!! - martzuli
warriorchicksi kirjoitti:
Nay, it can't be true. En ees usko. Huolestuttaa kyllä vähäsen. Haluat vaan pelotella =S
Oot ärsy!!Tollanen on sairasta pilailua!!!!!!!!!!!!!!! murrr!!!!!!
- rasmus
ei tää maailma pyöri huhujen varassa..johan tästä olis ollu lehdissä ja uutisissa ja vaikka missä jos pitäis paikkansa
- warriorchicksi
Niin just, asiaa! Senkin valehteleva possu!!! Minun rakas Johnny ei kuole koskaan!! MUAHHAHA! Nojoo, mutta ei saa noin tehä.
- truxal
ehkä henkisesti mutta ei fyysisesti
- mooma
se on kumminki taas se yks sivu, oon nähny samal sivul eminemin, britney spearsin, elijah woodin autokolari kuolinilmoituksen, iha sama sivu ja uutinen, paitsi et julkkis on eri... nyt joku on lukenu tosissaan johnny deppin autokolari kuolinilmotuksen ja ruvennu kertomaa perätöntä juttuu etee päin...
eli ei se oo kuollu...
kai?... - Miettijä
Ootko, nyt aivan varma, nimittäin mä en oo ollenkaan, ja luulisin vaan että ne on pelkkiä HUHUJA! Ois se kyllä kauheeta jos se kuolis, on se sen verran söötti (?).....
- Bam
EI OO TOTTA.
Kaikki uskoo joka ikiseen sanaan täällä.
Haloo, kai se ny lukis muuallakin kun TÄÄLLÄ!
Ps. Arvatkaa mitä?!
Elijah Wood kuoli eilen Titanicilla!
Hei haloo. - Johnny...fani
Bam kirjoitti:
EI OO TOTTA.
Kaikki uskoo joka ikiseen sanaan täällä.
Haloo, kai se ny lukis muuallakin kun TÄÄLLÄ!
Ps. Arvatkaa mitä?!
Elijah Wood kuoli eilen Titanicilla!
Hei haloo.Toi oli hyvä...Toi Elijah juttu...
Ainakin mun mielestä...Et sorry jos nauroin..
Mut mun mielestäni on ihan SAIRASTA..laittaa
tommosia huhuja liikkeelle...et muka Johnny olis kuollut..Se ei saa ikinä kuolla...Se on iiihana...Vai ? - ?!?
Johnny...fani kirjoitti:
Toi oli hyvä...Toi Elijah juttu...
Ainakin mun mielestä...Et sorry jos nauroin..
Mut mun mielestäni on ihan SAIRASTA..laittaa
tommosia huhuja liikkeelle...et muka Johnny olis kuollut..Se ei saa ikinä kuolla...Se on iiihana...Vai ?En nyt oikein tiedä, kuinka tämän sinulle sanoisin... Mutta kyllä se Johnnykin tulee joskus kuolemaan, vaikka se niin "ihana" onkin.
- Anonyymi
Joskus oli..sekin.
- JohnnyLove
Johnny ei ole todellakaan kuollut,mitä te täällä oikein ilkeilette Johnnyn elämällä.toi on sairasta pilaa.HANKKIKAA OMA ELÄMÄ!
- Johnny...fani
Et voi olla tosissas...Kyllä sitä varmaan näytettäis jokaisessa uutisissa...Et sori !!!
- Synkkä
Miksihän minäkin alkoin katsella että onko se kuollut. Huhuja siitä todella liikkuu mutta eipä selvinnyt onko totta.
- Johnnydeppyli
Johnny Depp ei oo kuollut sei ei kuole ennen kun näen hänet livenä
- Anonyymi
Ei ole
- Anonyymi
Ei yllätä yhtään kun kyseessä on vajakkien jenkit.
Narkomaanienkin perheriitoja puidaan sadoilla miljoonilla ja koko maailma seuraa jännitysnäytelmää.. - Anonyymi
En usko et se on kuollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007