Tietääkö kukaan mikä koulutustausta tuolla fitness-naisella on? Onko hän esim. liikunnanopettaja tai vastaava, vai pohjautuvatko hänen vinkkinsä omaan kokemukseensa harjoittelusta ja ravitsemuksesta?
Kaverini väitti, että kyseinen nainen ei olisi edes ylioppilas, mutta se tuntuu minusta aika uskomattomalta. Siis että jakelee terveysneuvoja ihan peruskoulu -pohjalta.
Else Lautala
16
4206
Vastaukset
- nallekarkki-
Ihan hyväkuntoiselta ja terveeltä naiselta näyttää. Miksi ei voisi jakaa neuvoja?
Ja mitä merkitystä sillä olisi vaikka olisikin ylioppilas tai liikunnanopettaja ne kun ei ihmisestä päteävämpää ohjaajaa noissa asioissa tee tai mitään pätevyyttä anna muutenkaan??- Salin valtiatar
Else on käynyt ulkoliikunta/opaskursseja, ja hän on hankkinut ylioppilaslakin. Else on myös saanut Taipumattomat ry:ltä (telinevoimisteluryhmä) ohjaajakoulutuksen.
Ei siis jakele neuvoja peruskoulupohjalta. - lol....?
Salin valtiatar kirjoitti:
Else on käynyt ulkoliikunta/opaskursseja, ja hän on hankkinut ylioppilaslakin. Else on myös saanut Taipumattomat ry:ltä (telinevoimisteluryhmä) ohjaajakoulutuksen.
Ei siis jakele neuvoja peruskoulupohjalta.minkälaista valmennusta ylioppilaslakilla voi antaa?
- Salin valtiatar
lol....? kirjoitti:
minkälaista valmennusta ylioppilaslakilla voi antaa?
Ei minkäänlaista. Mutta ap viestissä väitettiin, että Else ei olisi suorittanut yo-tutkintoa ollenkaan. Se väittämä on virheellinen. Kuten sekin, ettei Elsellä olisi minkäänlaista liikunta-alan koulutusta.
- ilman...
lol....? kirjoitti:
minkälaista valmennusta ylioppilaslakilla voi antaa?
valmentajan papereita voi valmentaa muita jopa maailman huipulle.Näin käy aina sillon tällön.Itse olen valmentanut suomen mestaruuksiin,ja toivon mukaan kun ikää tulee valmennettaville lisää niin maailmanhuipulle.Eikä mulla ole valmentajan eikä ravintogurun papereita...
- sasasasa
ilman... kirjoitti:
valmentajan papereita voi valmentaa muita jopa maailman huipulle.Näin käy aina sillon tällön.Itse olen valmentanut suomen mestaruuksiin,ja toivon mukaan kun ikää tulee valmennettaville lisää niin maailmanhuipulle.Eikä mulla ole valmentajan eikä ravintogurun papereita...
lahjakkuus? jumalan lahja maailmalle? mikä laji? pingis?
- Jumalan lahja
sasasasa kirjoitti:
lahjakkuus? jumalan lahja maailmalle? mikä laji? pingis?
kuinka osuitkaan oikeaan! Heh heh.ja sinä taas Luuseri! Ähäskutti!
- vanhassa bodaus
lehessä, hän taisi silloin toimia eräoppaana
- eräopas.
Kaikuu jo kauas että elät puutteessa,mee runkulle!
- johnnyy1
Upee nainen kaikenkaikkiaan.. :)
- hggj
En tiennytkään että nykyään ylioppilastutkinto pätevöittää fitness-
ohjaajaksi. Eiköhän hän ole menestynyt lajissaan jo ihan tarpeeksi tietääkseen mistä puhuu vitun ääliö. - kurpitsa0
Nykyisin tarvitaan ylioppilaslakki, jotta voi antaa opastusta ravinnosta....hmm eipä minulle lukiossa ole ravitsemusta opetettu. ..Hah, hah, haa
- Anonyymi
Ei sitä tarte kun isot rinnat ja muodokkaan persauksen,niin johan alkaa heppi nousemaan...
- Anonyymi
3ls3 on tietoinen että miehet kyttää hänen top1 peppuaan...onhan siinä katseltavaa mutta taita vain oma herra saada koskea
- Anonyymi
Komia on nainen. On on.
- Anonyymi
kauniita naiset on komioita on vain pohojalaiset rontit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3198241Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016493Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753735- 772898
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402570- 452533
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222266- 1162188
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962044- 481633