Onko kellään tietoa hyvästä toimivasta kompostorista kotitalouteen?
kompostointi
4
698
Vastaukset
- kannattaa investoida
Oman, kohta parin vuoden kokemuksella suosittelisin Biolanin 220l mallia. Lämpömittari on ihan ehdoton varuste, niin ei tartte arvailla toimiiko vai ei. 4 ihmistä ruoanjätteitä syövä koira -taloudessa juuri sopivan kokoinen, välillä mahtuu puutarhastakin rikkaruohoja sun muuta sekaan.
En edes sekoittele, pistelen vain kerroksittain risunpätkiä lehtiä ja jätteitä ja muutamassa viikossa otan alaosasta pois puolivalmista massaa, jossa erottuu vielä risut ja pistän katteeksi kukille ja pensaille.
Kokemukseni mukaan ei jäädy talvellakaan, jos vain tavaraa lisätään tarpeeksi säännöllisesti.- xcvv
siinä tuli asiallista tietoa
- olet mainostaja
Että koira on oikein ruoanjätteiden syöjä. Meillä koira syö paremmin, kuin me itse, koska SESSE ei itse voi valita ruokaansa, eli ei meidän koiralle edes kelpaisi mitkään jätteet.
- kannattaa investoida
olet mainostaja kirjoitti:
Että koira on oikein ruoanjätteiden syöjä. Meillä koira syö paremmin, kuin me itse, koska SESSE ei itse voi valita ruokaansa, eli ei meidän koiralle edes kelpaisi mitkään jätteet.
Olen vain tyytyväinen käyttäjä, minulta tai tuttaviltani ei moista pömpeliä voi ostaa. Muutkin voivat olla hyviä, en vain ole kokeillut.
Harmittava tuo teidän ravintotilanne..... Meidän koira syö kallista koiranruokaa ja tarjousmaksalaatikkoa -ruoanjätteiden lisäksi-. Sillä on kyllä hyvää ruokaa, mutta mielestäni syön silti itse paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048