HELLO!!!
joo ei noi parisuhteet ole helppoja!?!?! mä olen scorppari ukko ja emo on kaksonen. yhes kohta 7 vuotta ja kaksi ihanaa lasta!!! seksi pelaa varmasti ja mukavaa yllättämistä molemmin puolin!!! vieraissa ei todellakaan ole tarvinnut käydä...kasvamista suhde vaatii molemmilta!!!??? jos siihen ei ole kykeneväinen ero saattaa kolkutella ovelle ja pahimmassa tapauksessa tulla sisälle!!! avoimuus, puhe, seksi, tunteet, läheisyys, suukottelu, ja ottakaa sitä emoa välillä pyllystä kiinni... ja miksi ei tisseistäkin niin pysyy suhde toivottavasti kunnossa... ei mulla muita ohjeita teille ole.. omaa elämää, harrastuksia, yhteistä aikaa täytyy myös löytyä...
ALOHA::::
scorppari ukkeli ja kaksos eukko
rane12
1
576
Vastaukset
- skopu määkin
meillä vaan toisin päin eukko skopu ja ukko kaksonen, kohta 30 vuotta yhessä, ei ole ollut helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134