Leupold VX-1 vai 2 !!!

Rahalle vastinetta!

Olis tarkoitus hankkia piekkariin kiikaritähtäin. Eikä viitsisi ostaa sitä halvintakaan. Koska olis tarkoitus myöhemminkin hyödyntää sitä toisessa aseessa. Leupoldilla olis 1 ja 2 sarjaa kohtuu hintaan. Esim. 3-9*40. Mitä eroa käytännössä on näillä sarjoilla. Muuta kuin hinta ja takuu! Kommentteja muutenkin kyseisestä merkistä (Leupold)!!! Kiitos!

5

5336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noista

Äläosta v1 eikä v2. Osta vx 3 sarjaa,niin saat laatua.
      Leupold on varmasti kiikarina sieltä laadukkaimmasta päästä, vain zeiss on parempi. Unohda meoptat ja burrisit..........

• En kyllä haaskaisi rahojani Leuppariin, kun kustannustehokkaampiakin vaihtoehtoja on.

Lähinnä arveluttaa pari asiaa ykössarjassa kakossarjaan verrattuna. Ykössarjassa on tähtäimen säätö mikrometriasteikolla, kun taas kakossarjassa naksuin. Lisäksi ykössarjasta puuttuu parallaksin säätö, mikä olisi hyvä olla olemassa jos ampuu piekkarilla lyhemmälle matkalle tarkkuutta kuin kiinteä "säätö" on tarkoitettu. (100yards?) Ykössarjasta löytyy kyllä piekkarillekin sovitettuja putkia, mutta luulen hinnan pompsahtavan rajusti.

• mutkunja...

Mulla on uposuusi leopold 1 3-9*40. Aseena halpa baikal 222. Sepällä käytin laittoi vähän laukasua baikkalista.
        Maksoin muutaman euron sepälle.

Tänään kohistin leopoldin yli 100m ja neljällä laukausta ja se oli siinä. Ei enää mitään kikkailuja niin kuin noilla halvoilla kiikareilla niitä saa säätää ja ei taho pysyä kohillaan.Ammuin kohistukset ja ammuin lopuksi baikkalilla niin taulussa oli 2 kpl reikiä jotka peittyi täppä tarran alle. Eli miettikää siitä mitä kasaa tulee aseella.
        Tarkka peli kuin mikä Ja harvoinpa sitä teeriä ammutaan kaksi kertaa peräkkäin. Turha ostaa mitään kalliita aseita. Itse olen tyytyväinen kiikariin sekä ihme kyllä baikkaliin.

Eipä tule mieliharmia niin kuin leopodin esitteessä sanotaan kun ostaa kerralla kunnon laatua.
        Entisenä halpa kiikarin omistajana en enää moisia "herneputkia" aseeseeni pistä.

Kyllä olen tyytyväinen ostokseen ja varsin halpa yhdistelmä ase maksoi jotain 210 e.
        Kiikari on kalliimpi mitä tuo minun ase.

• Suzebbe Garibaldi
        mutkunja... kirjoitti:

Mulla on uposuusi leopold 1 3-9*40. Aseena halpa baikal 222. Sepällä käytin laittoi vähän laukasua baikkalista.
        Maksoin muutaman euron sepälle.

Tänään kohistin leopoldin yli 100m ja neljällä laukausta ja se oli siinä. Ei enää mitään kikkailuja niin kuin noilla halvoilla kiikareilla niitä saa säätää ja ei taho pysyä kohillaan.Ammuin kohistukset ja ammuin lopuksi baikkalilla niin taulussa oli 2 kpl reikiä jotka peittyi täppä tarran alle. Eli miettikää siitä mitä kasaa tulee aseella.
        Tarkka peli kuin mikä Ja harvoinpa sitä teeriä ammutaan kaksi kertaa peräkkäin. Turha ostaa mitään kalliita aseita. Itse olen tyytyväinen kiikariin sekä ihme kyllä baikkaliin.

Eipä tule mieliharmia niin kuin leopodin esitteessä sanotaan kun ostaa kerralla kunnon laatua.
        Entisenä halpa kiikarin omistajana en enää moisia "herneputkia" aseeseeni pistä.

Kyllä olen tyytyväinen ostokseen ja varsin halpa yhdistelmä ase maksoi jotain 210 e.
        Kiikari on kalliimpi mitä tuo minun ase.

Roemasti alle satase putkilo riittääp. Otakkeepa vaekka Zossi MIL-Dotti alle seehtemäkymmenta juurroo Riistamualta. Taekka vielä tuntuvasti halavemp Tasco Huutonetistän. Ee tarvii älyttömä hintasiijja tekeleetä pienarrii. Elekee uskoko noehi narrii.

• jerobeam salakyttä
        Suzebbe Garibaldi kirjoitti:

Roemasti alle satase putkilo riittääp. Otakkeepa vaekka Zossi MIL-Dotti alle seehtemäkymmenta juurroo Riistamualta. Taekka vielä tuntuvasti halavemp Tasco Huutonetistän. Ee tarvii älyttömä hintasiijja tekeleetä pienarrii. Elekee uskoko noehi narrii.

Miullepa ei riittänt alle satasen putkilo. Pistin piekkarii tuollasen ZOSsin

http://www.riistamaa.fi/cat/product_details.php?p=688

On valaisu ja parallaksisäätö. Kyllä ny kelppa.

Suurenpuoleinenhan tuo suurennus tosin on 50 metrille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37