Osaako joku sanoo missä Fiat Stilo Multiwagon 1.6 2003 on Lambda anturi ja onko niitä useempi. Pystyykö auton tietokonetta, sen ilmottamia herjoja itte nollaamaan?
Lambda anturi
9
2133
Vastaukset
- 98E
on pakoputkessa.herjat pystyy itse nollaamaan.
- Sikuna*
Missähän kohtaa se on ja onko niitä kaksi, kun sain kuulla, että autossani "takimmainen lambda" vaihdettava? Miten se nollaus tehdään? Ja vielä sellainen kysymys/kommentti, että katsoin Motonetin sivuilta, niin tuo lambda maksaa siellä noin 60 €, mutta huoltoliikkeessa osan hinnaksi sanottiin 220 €... onko osilla joku selkeä ero vai mistä tuollainen hinnanero voi johtua?
- stiilosti
Sikuna* kirjoitti:
Missähän kohtaa se on ja onko niitä kaksi, kun sain kuulla, että autossani "takimmainen lambda" vaihdettava? Miten se nollaus tehdään? Ja vielä sellainen kysymys/kommentti, että katsoin Motonetin sivuilta, niin tuo lambda maksaa siellä noin 60 €, mutta huoltoliikkeessa osan hinnaksi sanottiin 220 €... onko osilla joku selkeä ero vai mistä tuollainen hinnanero voi johtua?
Ole muuta eroa kuin hinta. Osta motonetin anturi ja heitä paikalleen. Sinulla on vuosiluvusta päätellen 182 kone jossa lambda on muistinini mukaan keulasta katsottuna koneen takana heti siinä lämpösuojalevyn keskellä.
- sikuna.
stiilosti kirjoitti:
Ole muuta eroa kuin hinta. Osta motonetin anturi ja heitä paikalleen. Sinulla on vuosiluvusta päätellen 182 kone jossa lambda on muistinini mukaan keulasta katsottuna koneen takana heti siinä lämpösuojalevyn keskellä.
onko se sitten se takimmainen, kun se kuulemma on mennyt... pitääkö siinä tehdä jotain säätöjä asennuksen jälkeen?
- stiilosti
sikuna. kirjoitti:
onko se sitten se takimmainen, kun se kuulemma on mennyt... pitääkö siinä tehdä jotain säätöjä asennuksen jälkeen?
Minulla kun ei enään ole ko 182 moottorista autoa, niin pitää puhua muistista. Katsoin kytkentä kaavasta ja tosiaan siihen on piirretty kaksi lambdaa. Vaihda se joka on jonkun/mittauksien mukaan rikki ja jos ei tullut toivottua tulosta kokeile sen toisen tilalle. Mitään säätöjä ei tarvitse tehdä.
- stiilosti
stiilosti kirjoitti:
Minulla kun ei enään ole ko 182 moottorista autoa, niin pitää puhua muistista. Katsoin kytkentä kaavasta ja tosiaan siihen on piirretty kaksi lambdaa. Vaihda se joka on jonkun/mittauksien mukaan rikki ja jos ei tullut toivottua tulosta kokeile sen toisen tilalle. Mitään säätöjä ei tarvitse tehdä.
Niistä herjoista puheenollen, kokeile ottaa akun johto irti 2 minuutin ajaksi, se nollaa useimmiten vikakoodeja. Joudut tosin asettamaan kellon ymv uudelleen aikaan, mutta haitanneeko tuo.
- Sikuna.
stiilosti kirjoitti:
Ok, täytyypi koittaa, kunhan ensin löydän sen takimmaisen lambdan, etummaisen jo löysinkin!
- Rättisitikka on hyvä kulku peli
Sikuna. kirjoitti:
Ok, täytyypi koittaa, kunhan ensin löydän sen takimmaisen lambdan, etummaisen jo löysinkin!
Sen lampdan voi putsata otat varovasti irti (ei saa murjoa) upota anturi yöksi löpöön ja anna
liueta noki pois huuhtele bensalla ja asenna paikaleen,Sähko johdot oikein päin kiinni
(anturissa on pitkitäin päässä viilto reijät jotka tulee olla auki!! - seproin
Sikuna. kirjoitti:
Luin Alfapalstalta että kaapelin saa 12 euroon e-bay:sta USB läppäri - Fiat ja Alfojen nollauskytkentätöpseli (valkoinen) sulakkeiden vieressä
Ohjelmat läppäriin satt trialversiona Fiatin nettisivuilta Onkelma on kuitenkin että nykyään sitä
saa käyttää vain 20 minuuttia,sen jälkeen samasta IP-osoitteesta ei kannata yrittää. Sivu ja ohjelma ei enää avaudu.Jos jollakulla on tieto tai olisi Jeesus ja laittaisi kyseinen ohjelma nettiin.
Voisin jos valmiin CD:n saan vähän maksaakin osoitteeni saat www.seproin.fi:sta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738