Mistä sen sais??

tarkentaishan se

Mistähän voisi tilata syntymätodistuksen,jotta näkisi mihin kellonaikaan on syntynyt?..Monasti törmää tähän asiaan kun halutaan laatia tähtikartta.
Voisko sitä kysellä maistraatista,väestörekisteristä vaiko kirkkoherran virastosta? Ja voisiko tilata netin kautta?

Kiitos asiallisista vastauksista!

5

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakanainen77

Hei!

Olen syntynyt vuonna 1977. Mulla oli oma, vanha neuvolakorttini hukkunut jonnekin vuosien saatossa ja soitin suoraan sairaalaan, jossa olen syntynyt ja sain sieltä arkistonhoitajan välityksellä tiedon syntymäni kellonajasta (löytyi muistaakseni äitini tiedoista/sairaalakansiosta arkistosta). Olen kuullut, että jos on syntynyt kotona, niin syntymäaikoja voi tiedustella omista tiedoistaan väestörekisterikeskuksen kautta...mutta siellä vain kotona syntyneiden tietoja eli syntymäsairaalan arkistoissa on sinunkin tietosi, jos olet sairaalassa syntynyt.

• vaaka myöskin

Kiitoksia vastauksestasi!
        Olen sairaalassa syntynyt ja tiedustelenpa asiaa nyt sieltä sitten,josko se löytyisi heidän arkistosta. Vaikea vanhemmilta on enää kysellä kun molemmat ovat jo taivaassa. Itse olen syntynyt vuonna 70.

• tutkijasali,ajantilaus :

Puh 09-2285 2214, 050-514 7890, Tietopalveluyksikkö, Tuula Partanen, sihteeri.

• minuutin

tarkkuudella saatua syntymäaikatodistusta juridisesti pätevänä?
      Anon nimittäin liikennevakuutusyhtiöltä bonuksia vakuutusmaksuun, kun horoskooppini on ennustanut vahinkovapaata tulevaisuutta liikenteessä.
      Vakuutusyhtiö haluaa horoskoopista hyvin yksityiskohtaisia tietoja.

• tilata : ennuste.

Juuri noin. Mitä voin sinulle sanoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5770
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2984
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2434
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1922
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1624
    Aihe