Eikö luontokuvaus

kiinnosta

vai onko luontokuvaajat kuallu sukupuuttoon..vai menny mettään eikä oo osannu takas..

5

536

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niitä.

On vielä ihan liikaa. Ne kyllä pikkuhiljaa vähenee kansan degeneroitussa niin heikoksi, ettei se enää jaksa metsään mennä. Eläinpelkokin vähentää yrittäjiä.

• ei kiinnosta ei

Suomen tilaa ja hallitusta seuratessa voi todeta ettei Suomi enää elä metsästä mutta on mennyt pahasti metsään. Suomi putosi jälleen puusta, tällä kertaa köysi kaulassa.

• pakenen

tätä suomen hallitusta ja läpimätää politiikkaa metsään..ennemmin tervehdin karhua sanoen "kättä päivää" kun katselen päättäjiä jotka valehtelee niin jotta minua ihan hävettää heidän puolesta..köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu..eläimet on niin rehellisiä.

• Luontoa kunnioittava kuvaaja

Lähinnä luontokuvauksesta on tullu tusina laji,kaikki tuntuvat olevan "luontokuvaajia",suurin osa on niitä kuvaajia jotka menevät sanomaan karhulle käsipäivää ja koittavat ottaa samalla kuvaa,meinaan vaan sitä että jos ollaa luontokuvaajia niin kunnioitetaan luontoa eikä mennä häiritsemään sitä.kuvataan niin ettei luonto kärsi.eli sellaiset kuvaajat pois mitkä kuvaavat niin ettei lintu pääse pesälleen ruokkimaan poikasiaan tai kaatavat pari puuta jotta maisemakuvasta tulisi hyvä.

• dryocopus martius

tuohan oli vertaus vaan..itse en häiritse luontoa..kuvaan niin ettei eläimet häiriinny..pesien läheisyyteen en edes mene..kuvan saatuani poistun paikalta yhtä hiljaa kun sinne olen mennytkin..ja korjaan vielä senkin että en ole luontokuvaaja vaan harrastan luontokuvausta..niin ei joku ammattilainen vedä hernettä nenään jos käytän vahingossa tuota titteliä..vaikka olen kuvannut luontoa vuodesta -79..olen syntynyt tavallaan metsään ja sen ympäröimänä asunut melkein koko ikäni joten tiedän kuinka luonnossa liikutaan ja kuvataan häiritsemättä esim lintujen pesintää yms..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe