Suuret videot yhdeksi yhdellä pakkauksella?

Apua tarvitseva

Onko mahdollista saada kaksi suurta videotiedostoa (~4 gigaa/tiedosto) yhdeksi pätkäksi yhdellä pakkauksella? Videot ovat käytännössä pakkaamattomia. Adoben Premiere & After Effects kaatuvat tässä operaatiossa. Virtual dubilla pystyy pakkaamaan tiedoston kerrallaan, mutta sen jälkeen joudun ne yhdistämään, ja jälleen pakkaamaan jollain toisella ohjelmalla. Kuinka siis temppu onnistuu?

5

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kykyne

Kysymyksessäsi ei ilmene muuta kuin että tiedostot ovat pakkaamattomia tiedostoja. Oletettavasti tarkoitat avi-tiedostoja? Itse pyöritän kevyesti 150-200Gb tiedostoja ilman että premiere pro kaatuu. Luultavasti kyse on rautapuolen ongelmasta ei ohjelmistosta. Aloita kuiten premierin päivityksistä, olettaen että tuote on aito!! En ymmärtänyt mitä tarkoitat "yhdellä pakkauksella" vai tarkoititko koodauksella joka muuttaa alkuperäisen formaatin johonkin toiseen esim. MPEG2 formaattiin?

• ei kykyne

Kysymyksessäsi ei ilmene muuta kuin että tiedostot ovat pakkaamattomia tiedostoja. Oletettavasti tarkoitat avi-tiedostoja? Itse pyöritän kevyesti 150-200Gb tiedostoja ilman että premiere pro kaatuu. Luultavasti kyse on rautapuolen ongelmasta ei ohjelmistosta. Aloita kuiten premierin päivityksistä, olettaen että tuote on aito!! En ymmärtänyt mitä tarkoitat "yhdellä pakkauksella" vai tarkoititko koodauksella joka muuttaa alkuperäisen formaatin johonkin toiseen esim. MPEG2 formaattiin?

• Apua tarvitseva

Avi kyllä. Tarkoitin ettei tiedostoja tarvitsisi koodata virtualdubilla esim. mpeg4siksi, ja vasta sen jälkeen yhdistää jollakin toisella ohjelmalla. Aito on, päivitän.

• Editoimaan vaan
        Apua tarvitseva kirjoitti:

Avi kyllä. Tarkoitin ettei tiedostoja tarvitsisi koodata virtualdubilla esim. mpeg4siksi, ja vasta sen jälkeen yhdistää jollakin toisella ohjelmalla. Aito on, päivitän.

Pistä tiedostot editointiohjelmaan ja anna sen denderoira kaikki filmit yhteen niin sen jälkeen voit päättää monelleko DVD:lle aiot poltaa tiedostot eli bittivirran säätämisellä se hoituu, isommalla bittivirralla parempi laatu

• Apua tarvitseva
        Editoimaan vaan kirjoitti:

Pistä tiedostot editointiohjelmaan ja anna sen denderoira kaikki filmit yhteen niin sen jälkeen voit päättää monelleko DVD:lle aiot poltaa tiedostot eli bittivirran säätämisellä se hoituu, isommalla bittivirralla parempi laatu

Miten voin renderöidä videot yhteen jos ohjelma kaatuu renderöidessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58