I just luv Orlando and Johnny, they r both so hot and cute, especially in tha movies like Orlando in Lord Of the Rings (as Legolas) and in Pirates Of the Caribbean (as Will Turner and Johnny as Jack Sparrow) They are so tha best!, eh?
Orlando Bloom and Johnny Depp,simply tha best
8
831
Vastaukset
- höpötti
how about something new for a ghange, huh?
- Mizzy
Well yeah their ok...i loved actually them both on their movies...sure there ok...
- pirate_girl
minun mielest orli onehdotttomasti best!!
leffan oonkattonu kolmesti... (pirates of the caribbean).....=)- msjacksparrow
Johnny is the best!!! I love him!!!! He is such a good actor and his eyes... ooh...
- pirate_girl
msjacksparrow kirjoitti:
Johnny is the best!!! I love him!!!! He is such a good actor and his eyes... ooh...
sorke,oon tosi huono enkus...must depp on iha jeees.....mut orli.... ahhhhhhhhhhhhhh....senku saisin...
- ....Lollipop...
pirate_girl kirjoitti:
sorke,oon tosi huono enkus...must depp on iha jeees.....mut orli.... ahhhhhhhhhhhhhh....senku saisin...
Kirjotan nyt suomeks et sorke...
Mut mun milestäni kummatkin on iihania...
Ensin oli Orlando...Mut sit kun mä aloin nähä
Johnnyn leffoja...ni aaaaahhh...En osaa päättää...Kummatkin on niin nammmm... - marjo
....Lollipop... kirjoitti:
Kirjotan nyt suomeks et sorke...
Mut mun milestäni kummatkin on iihania...
Ensin oli Orlando...Mut sit kun mä aloin nähä
Johnnyn leffoja...ni aaaaahhh...En osaa päättää...Kummatkin on niin nammmm...meilaa osoon yessy_89@jippii.fi
- OB<3
orlando on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174