Ymmärrämme muita, otamme muut huomioon. Mukaudumme kaikkeen, näin se menee.
Kalat ovat johtajia
6
1079
Vastaukset
- piscesces
Tuntuu aina että mä ymmärrän kaikenlaisia ja kaikkia ihmisiä mut kukaan ei ymmärrä mua.
Kalat tosiaan loppupeleissä on vahvin, juuri MUKAUTUVAISUUDEN takia. - piscesces
.... muut ns johtajamerkit ja päällepäsmärit kuvittelevat olevansa johtajia, eivätkä tajuu edes epäillä että kaloista ois mihinkään, kun ei niillä oo näköö pintaa syvemmälle.
- Nähnyt
Itse nähnyt kalajohtajan toiminnassa yksityisessä yrityksessä. Todella hyvä johtaja, ymmärtäväinen. Tosin, ei pystynyt (eikä uskaltanut) pitää alaistensa puolia tarvittaessa, esim. palkka-asioissa.
No, tuo sitten olikin ainoa heikko kohta, muuten oli huippu johtaja. Erosi selvästi muista johtajista. - Taistelukala 47
Pitää paikkansa.
YK- ja Nato-joukoissa joukkueenjotajan palvelleena tiedän mitä on johtamien vaikeissa olosuhteissa.
Mukautumiskyvystä on hyötyä.
Sitä en allekirjoita että kalajohtaja kumartelisi pomojaan.Todennäköisesti hän johdattelee heidät haluaamaansa suuntaan sosiaalisilla taidoillaan ja kyvyllä nähdä ihmisten "läpi" jo varsin pintapuolisen tuttavuuden jälkeen.- -.ysreh
Palvelee armeijassa varsin arvovaltaisessa asemassa, ollut rauhanturvaajana ties missä vinkuintiassa. Iso mies, mutta lempeä kuitenkin jo se olemus uhkuu tientynlaista johtajuutta ja turvaa. Hänen ei tarvitse edes korottaa ääntään saadakseen porukan hiljaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296