Myös wiccanoitien on jääminen Uden Jerusalemin ulkopuolelle. Heitä eivät ota sisään Uuteen jerusalemiin. Eli jos valitsee tuollaisen noituuden tms noituuden jää Uuden Jerusalemin ulkopuolelle!
Tuo löytyy UUDESTA TESTAMENTISTA iLMESTYSKIRJASTA MM.
TOIVOTTAVASTI TULI SELVÄKSI!
Uuden Jerusalemin ulkopuolelle jäävät noidat!
sdfkl
2
476
Vastaukset
- wiccatiwicca
Olet toki vapaa uskomaan kuten tahdot. Ehkäpä ihminen kohtaa kuolemansa jälkeen sen, mihin uskoo: kirstityt taivaan ja syyllisyyden tuntoiset kristityt helvetin, wiccat kesämään ja jälleen syntymisen, ateistit pelkkää tyhjyyttä, jne...
- Äiti Maan Lapsi
Minä en edes halua mihinkään Jerusalemiin palvomaan jotain sovinistista Saatana-Jehovaa.
Olen mielelläni Äiti Maan lapsi, vapaana kauniissa vihreässä maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441