Hei!
Osaatko itse tai tiedätkö jonkun muun joka osaa tehdä tyylikkäät kotisivut? Tarvitaan apua.
Korvaus sop.mukaan. Kiitos!
Ota yhteyttä, kerron lisää
kotisivujen tekijää?
7
565
Vastaukset
- koodari
Olisi vähän helpompi ottaa yhteyttä jos olisit laittanut jotain yhteystietoja.
Muutenkin vähän parempi kuvaus tarpeesta voisi olla hyvä, mitä sivuille kaivataan ?
Yksityinen, yhdistys vai yritys ?
Staattiset vai säännöllistä päivitystä?
Tarvitaanko palautelomakkeita, keskustelufoorumeita yms. ?
Mihin sivut tulevat, Webhotelli vai liittymän mukana tullut sivutila (vaikuttaa käytettävissä oleviin tekniikoihin kuten tietokannat, PHP yms.)? - jussi@mediagroup.fi
jussi@mediagroup.fi
- info@palmetia.com
info@palmetia.com - lisätiedot s-postilla
- Itseoppinut
Hei ! Kyllä osaat tehdä itsekin kun minäkin vanha 70v. mummon höppänä olen tehnyt monetkin, enkä ole käynyt minkäänlaista kurssia. Sellaisille se on helppo nakki kuka taitaa englannin ja vaikka vähän ATK-sanastoa. Sellainen kun www.kotisivukone.com on ainakin helppo kun ohjeet on kotimaan kielellä.
Ilmaisiakin löydät pilvin pimein, googlettamalla. - jubatus
Riippuu missä muodossa haluat kotisivut. Voisin mahdollisesti tehdä layoutin .psd muotoon. Olen tehnyt jo yhdet sivut, www.unidigital.co.cc . Jos kiinnostuit, meilaa justus.ojanen@gmail.com
- Jaana S
Mä teen yleensä Dreamviierillä, joskut koodaamalla. Oon tehnyt yli kymmenen vuotta, satoja sivustoja. Ja ylläpidän edelleenkin monia kymmeniä.
Osaan Html:n, Xhtml:n, Action sciriptin, Java scriptin, Shohckwaven, tietokannat, Css:n Php:n jne.
Otappa yhteyttä, teen tarjouksen!!!!!- lol.
Et edes jätä yhteystietoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000