Moi.
Mistä alkaa etsimään vikaa. Jos auto seisoo paikallaan jonkin aikaa niin peruutettaessa tai liikkeelle lähtiessä alkaa ilmeta nykimistä. Nykiminen pahinta peruutettaessa.Neuvoja, kiitos.
Toyota Previa, probleema.
6
786
Vastaukset
- Toyotako
...siis moottori ei ala nykimään vaan nykiminen tuntuu alustassa. Ikään kuin taka-akseli hytkyisi.
- AE111
Käytätkö käsijarrua usein? Jos et, niin se saattaa jumittaa sitten harvoin, kun sitä käyttää. Toki voi olla ihan "elimellinen" vikakin; vaikkapa vaijerin suojus rikki, josta lika ja vesi mennyt sisään tai kenkien säätö jotenkin viturallaan. Tosin en ole roplannut kuin levyjarrujen kanssa (helpompaa), enkä tiedä millainen käsijarrun toimintaperiaate tuossa on, eli onko vaijereilla rumpujarruihin ottavat. Kokeile muutaman kilometrin ajon jälkeen onko pyörännavat kuumat, vaikkapa verrattuna etupyöriin.
- Citroen mies aina
AE111 kirjoitti:
Käytätkö käsijarrua usein? Jos et, niin se saattaa jumittaa sitten harvoin, kun sitä käyttää. Toki voi olla ihan "elimellinen" vikakin; vaikkapa vaijerin suojus rikki, josta lika ja vesi mennyt sisään tai kenkien säätö jotenkin viturallaan. Tosin en ole roplannut kuin levyjarrujen kanssa (helpompaa), enkä tiedä millainen käsijarrun toimintaperiaate tuossa on, eli onko vaijereilla rumpujarruihin ottavat. Kokeile muutaman kilometrin ajon jälkeen onko pyörännavat kuumat, vaikkapa verrattuna etupyöriin.
Ne on nuo hukkapätkien tekemät toyotat aina hajalla, mulle riitti, sitten ostin 400000
ajetun c5 oon ajanut sen jälkeen 4v turengista hesaan töihin ilman mitään ongelmia, aina laakista menny katsastuksesta. - avemies
Citroen mies aina kirjoitti:
Ne on nuo hukkapätkien tekemät toyotat aina hajalla, mulle riitti, sitten ostin 400000
ajetun c5 oon ajanut sen jälkeen 4v turengista hesaan töihin ilman mitään ongelmia, aina laakista menny katsastuksesta.Et sitten vanhempaa ketjua löytäny? Teet ittestäs tyhmän, pilaat citikan maineen.
- viaton ja laadukas
Toyota-ketjuja, joissa pyydetään apua johonkin vikaan, saa etsiä kissojen ja koirien kanssa vuosien takaa. Siksi Shitikka-mies joutui menemään aina vuoteen 2009 asti...
- Anonyymi
Nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539