adapteri

pientä tarkennusta

Olen tulossa britanniaan, ja muistin vasta äskettäin että adapterin hankinta olisi edessä. Kyselisinkin nyt, että onko väliä minkälaisen adapterin läppärille hankkii? Onko mahdollista hankkia jotenkin vääränlainen adapteri, ja vioittaa sillä lailla kannettavaa (tai muuta laitetta)?
Voiko yhtä ja samaa adapteria käyttää kaikissa laitteissa (kännykkä, läppäri, hiustenkuivaaja yms), vai onko jokaiselle oltava erilainen?
Englannin jännitteestä ei ilmeisesti pidä sen suuremmin huolehtia...?

7

4425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hammers

aika harvoin nykyään tarvii adapteria,itse en ainakaan ole tarvinnut kolmeen vuoteen.

• Outo väite

En ymmärrä tuota vastausta. Onko sinulla joku erikoistilanne, esim. että asut vakituisesti Iso-Britanniassa, ja olet ostanut kaikki tavarasi sieltä? Silloinhan et varmaan tarvitsekaan adapteria!

Mutta jos joku tulee Suomesta ja on mukana suomalainen läppäri ja hiustenkuivaaja ja kännykän laturi, niin miten ehdotat että niitä käyttää Iso-Britanniassa ilman adapteria? Väitätkö että olisivat siellä siirtyneet käyttämään samantyyppisiä pistorasioita kuin Suomessa? Enpä kyllä ole tuollaisesta kuullut.

• hammers
        Outo väite kirjoitti:

En ymmärrä tuota vastausta. Onko sinulla joku erikoistilanne, esim. että asut vakituisesti Iso-Britanniassa, ja olet ostanut kaikki tavarasi sieltä? Silloinhan et varmaan tarvitsekaan adapteria!

Mutta jos joku tulee Suomesta ja on mukana suomalainen läppäri ja hiustenkuivaaja ja kännykän laturi, niin miten ehdotat että niitä käyttää Iso-Britanniassa ilman adapteria? Väitätkö että olisivat siellä siirtyneet käyttämään samantyyppisiä pistorasioita kuin Suomessa? Enpä kyllä ole tuollaisesta kuullut.

olen neljän vuoden aikana käynyt seitsemän kertaa lontoossa ja en kertaakaan ole tarvinnut adapteria,latureissa ym. vaikka olen ostanut ne suomesta, kerroin tämän omasta kokemuksesta,en sun kuulopuheistas. ehkä osasin valita oikeat hotellit.

• Adap

Kyllä adapteria voi hyvinkin joutua tarvitsemaan ja ilman muuta se kannattaa olla mukana vaikka "turhaankin". Paljoahan se ei maksa eikä tilaa vie.

Adapterin käyttötarvehan johtuu siitä, että pistorasian malli on erilainen. Läppäriä en itse käytä matkoilla, mutta puhelimen laturi, hiustenkuivaaja ja kameran laturi toimivat kaikki saman adapterin avulla.

• --------

Onko jotain merkitystä sillä millaisen adapterin ostaa? Jos tietämättömyyttäni hankin jotenkin vääränlaisen, ja vioitan sillä läppäriäni tai jotain muuta laitetta?

Jos osaatte sanoa netistä hyvän paikan mistä näitä voisi tilata, kertokaa ihmeessä!

• Inka...
        -------- kirjoitti:

Onko jotain merkitystä sillä millaisen adapterin ostaa? Jos tietämättömyyttäni hankin jotenkin vääränlaisen, ja vioitan sillä läppäriäni tai jotain muuta laitetta?

Jos osaatte sanoa netistä hyvän paikan mistä näitä voisi tilata, kertokaa ihmeessä!

Herran Jumala,mitä sä nyt parin euron adapteria alat netistä tilaamaan?
        Kävele prismaan, citymarkettiin, anttilaan, honkongiin, elektroniikkaliikkeisiin tai oikeastaan ihan mihin vaan ja osta kolme piikkine adapteri. Kysy vaikka apua jos ei muute.

• vaan
        Inka... kirjoitti:

Herran Jumala,mitä sä nyt parin euron adapteria alat netistä tilaamaan?
        Kävele prismaan, citymarkettiin, anttilaan, honkongiin, elektroniikkaliikkeisiin tai oikeastaan ihan mihin vaan ja osta kolme piikkine adapteri. Kysy vaikka apua jos ei muute.

olipa ihmeellinen juttu. En ole väittänyt että olisin väkisin ollut netistä tilaamassa, mutta kun satuin olemaan muutakin tavaraa sillä hetkellä netin kautta hankkimassa niin ajattelinpa kysyä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3310
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2919
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe