Tuolla aiemmin joku kysyi samaa, joten minäkin rohkenen...
Olen aurinko-vaaka, nouseva skorpioni, kuu neitsyessä, Venus skorpionissa, Mars neitsyessä.
Ihan uteliaisuuttani tiedustelen, että mikä olisi se mahdollinen "sopivin" kumppani minulle.
Elämässäni on ollut kolme sellaista miestä, joidenka luokse olen löytänyt väkijoukon läpi, mutta järjettömästä vetovoimasta huolimatta suhteet ovat jääneet syntymättä (lähinnä elämäntilanteista johtuen). Heidän aurinkomerkkinsä ovat skorpioni, neitsyt ja rapu. Ne, joiden kanssa olen ollut parisuhteessa ovat oma lukunsa enkä' heihin halua palata muuta kuin sanomalla, että ei toiminut:D.
Tuo rapu kaivelee edelleenkin (nousua en tiedä, kuu oinaassa, Venus kaksosissa ja Mars härässä). Vetovoima on valtava. Voiko sen nähdä annetuista tiedoista?
Nousu ja ihannekumppani
1
560
Vastaukset
- Kuu-Ravussa : Iloa.
Luulen, että aurinko-Vaaka ja aurinko-Neitsyt sopivat hyvinkin toisilleen.
Luulen, että aurinko-Vaaka ja Rapu missä merkissä tahansa ovat sopivia. Jos tapaat Kuu-Ravussa, jää siihen. Se on, kuin kirjakaupassaoloa ja lelukaupassa. Saat oppia aivan valtaisasti. Entinen elämäsi tulee jäämään, kun seuraat tuota ihmetystä.
Mars Härässä ja Mars Neitsyessä, voi olla pitkään riittävä yhdistävä tekijä.
Vielä voisi ehdottaa listalle aurinko-Härkää.
Mukava olla parisuhteessa, jossa on hiukan haastetta, kasvuvaraa, kehitystä ja kaikkea sellaista, mikä antaa elämään elämisen makua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707