Olen käyttänyt OpenOfficea kotona jo vuosia.. ja olen varsin tyytyväinen.
Nyt Microsoft Office on vaihtumassa OpenOffiseksi myös töissä. Jipii.
Eräs asia vaan vaivaa jatkuvasti!
Piirustelen paljon erilaisia lohko- ja järjestelmäkaavioita Draw'illa ja käytän yhdysviivaa ("smart line").
Tarvitsisin ehdottomasti kaikille objekteille, kaikille sivuille vähintään 5 tartuntapistettä (jako neljään), silloin objektin kyljestä saisi nätisti lähtemään kolme viivaa.. ja jos tartuntapisteiden tai jaon määrä olisi vapaasti asetettavissa - enemmänkin.
Olen kiertänyt ongelmaa piirtämällä objektin sisälle useita pienempiä näkymättömiä objekteja, mutta ne ovat pidemmänpäälle todella hankalia.
En ole löytänyt asetusta (Työkalit-Asetukset), enkä Googlettamalla tietoa - jolla pienen hankaluuden voisi korjata.
Saisko apua?
Draw, objektien tartuntapisteet
jambbak
1
259
Vastaukset
Etsi: Liimapisteiden käyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489