UUUSI SCANIA!!!
5
1224
Vastaukset
- Jepsha
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=51703 Tuolla onpi parempia kuvia R:n faceliftistä. En sanoisi uudeksi autoksi. Ainut isompi uudistus taitaa olla ne uudet 16,4litran V8 koneet, joista isoimmassa kuulemma 720hv, mut saas nährä.
- Tappituntuman kuski
Saisivat olla tekemättä mitään muutoksia, vaan keskittyä siihen että R-430 -peruskoneen sekä voimalinjan murheet saataisiin kuntoon..
n.140tkm flekti> siis visko paskana
n.150tkm vesipumppu uusiksi> ei vuoda vaan rallattaa: laakerointi loppu
n.230tkm moottorin etuosasta reipasta öljyvuotoa..
n.340tkm: painelaakeri rallattaa..
ja tuoreempia..
520tkm: moottorin ohjausyksikkkö; sc24vaihtoi laturinkin turhaan kun paloi latausvalo...
630tkm: aluevaihtaja ei toimi: syy.. Vaihteiston pääakselin takamutteri irti> porautunut planeettaan..
Tässäpä näitä muutamia mitä itse on nähnyt. En tiedä mikä olisi onni ja autuus.
Daf? > kokemuksia kiitos.. - Varmaa tietoa
Tappituntuman kuski kirjoitti:
Saisivat olla tekemättä mitään muutoksia, vaan keskittyä siihen että R-430 -peruskoneen sekä voimalinjan murheet saataisiin kuntoon..
n.140tkm flekti> siis visko paskana
n.150tkm vesipumppu uusiksi> ei vuoda vaan rallattaa: laakerointi loppu
n.230tkm moottorin etuosasta reipasta öljyvuotoa..
n.340tkm: painelaakeri rallattaa..
ja tuoreempia..
520tkm: moottorin ohjausyksikkkö; sc24vaihtoi laturinkin turhaan kun paloi latausvalo...
630tkm: aluevaihtaja ei toimi: syy.. Vaihteiston pääakselin takamutteri irti> porautunut planeettaan..
Tässäpä näitä muutamia mitä itse on nähnyt. En tiedä mikä olisi onni ja autuus.
Daf? > kokemuksia kiitos..Hyvä ja ennenkaikkea halpa
- yökuski
...sehän on sitten kuin i-shift.. Kyllä minä talvisissa mäissä sitä kytkintä mielummin liikkeelelähtöön käyttäisin. Hyvää sentään on, että vihreä mittarivalaistus on historiaa. Tai on kai jo pari vuotta ollutkin, en tiedä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301