Kertokaahan, mihin kannattaa suunnata Bangkokissa jos haluaa ostaa kankaita?
Ei siis mitään räätälin tekemää mekkoa, vaan pelkkää kangasta pitäisi saada.
Viikonloppumarkkinat eivät ole vaihtoehto sillä en ole viikonloppua Bangkokissa.
Kangasostoksille?
5
551
Vastaukset
- Vaniljanna
Bangkokissa on ns Chinatown, joka kulkee nimellä Yaowarat. Siellä on yksi pitkä (todella pitkä) katu, jonka molemmin puolin on pilvin pimein kangaskauppoja toinen toisensa jälkeen. Kaikkea mahdollista kangaslaatua ja -tyyppiä löytyy, niin miesten kuin naistenkin kankaita. Sieltä saa myös järjettömän määrän ylimääräistä ompelutarviketta (erikoiset ihanat napit, koukut, tupsut, soljet, narut, nyörit, nauhat jne). Jonkin verran siellä myydään myös aitoa Thai-silkkiä, mutta ei kovin paljon. Jonkin verran myös puuvillaa, jossa thaimaalaista kuviointia (perinteistä). - Tämän paikan lähellä on "vanha" ostari nimeltään Old Siam. En tiedä, mikä bussi sinne menee, mutta ainakin taksilla sinne pääsee.
Toinen paikka, josta saa kankaita on Chatuchak-markkinat - mutta täytyy nyt myöntää, etten muista, ovatko ne auki arkisin. Olen tainnut itse käydä siellä vain viikonloppuisin. - Sieltä kuitenkin saa sellaisia aivan upeita kiinalaiskuvioisia satiineja, thaipuuvillaa ja pellavasekoitteita.
Lähes jokaisessa isossa ostoskeskuksessa (Central, Robinson jne) on yleensä myös yksi kangaskauppa, josta löytää enimmäkseen naisten vaatetuskankaita. Ei kauhean laajaa valikoimaa ja enimmäkseen vain thaimaalaisten maun mukaisia, mutta välillä voi löytää jotain todella kivaa. Ne sellaiset "hienot ja kivat" kankaat eivät ole Thaimaassakaan kovin halpoja. - Itse yleensä päädyn sellaisiin, joiden metrihinta on jossain 800 - 1500B / metri, eli ei mitään kauhean halpoja täkäläisittäin. (Taitaa olla kallis maku...)- Missä China Townin osassa?
Mistä osasta China Townia on järkevintä lähteö noita kankaita metsästämään? Kun sehän on aika ISO alue?
- räddilummppuri
Missä China Townin osassa? kirjoitti:
Mistä osasta China Townia on järkevintä lähteö noita kankaita metsästämään? Kun sehän on aika ISO alue?
yawaradroad sijainti kiinalaisessa osassa kaupunkia tai silleen jotenkin ,siellä on kaupungin paras rättimesta,naurattaa kun matkatoimistooppaat kehuu noita muita markkinoita, kiinalaisessa on parhaat valikoimat ja halvimmat hinnat ja tosi helppoo mennä tuktukilla sinne esim. naraista ja samalla näkee aitoo kaupunkivilinää,rohkeesti vaan matkaan.
- textilbisneswoman
factoryvisit is best
- Thai silkissä parei
Thomsonilta ihanat silkit ja sitten vaaturille ja hyvää tuli alle viikossa halvalla, matkalaukullinen alle tonnin ja vielä hotelliin tuotuna,asuttiin Silomilla ja vaatturi napattiin hotellin vierestä rohkeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748