Häihin pukeutuminen

Nimetön*

Eli kysymys kuuluu: olen menossa serkun häihin, onko paha asia jos laittaa ns mustan kokonaisuuden muutamalla lisä mausteella : mustan hameen, mustan kauluspaidan sen alle joku pinkki toppi ja kengät joko ruskeat tai mustat kaulaan/ ranteeseen ehkä joku pinkki koru tms? Ärsyttävää tälläinen pähkäily että mitä voi laittaa ja mitä ei. Itse yksinkertaisesti pidän mustasta ja minusta se on tyylikäs värivalinta, en missään nimessä halua puheutua mihinkään pastellisävyihin. Huoh*

2

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ok

Ei haittaa. Olen nähnyt ihan kokomustaakin, viimeksi vieläpä aika arkisena puuvillakankaana. Kunhan asusta ei nyt ihan hautajaisasu tule mieleen, niin musta on hyvä ja taattu juhlaväri, eli kangas ja muut sellaiset asiat ratkaisevat. Olen myös itse jossain häissä ollut kokomustaan pukeutuneena, mutta asussani oli kullanvärisiä koristuksia sen verran, ettei kukaan varmaan sellaista hautajaisasuksi laittaisi. Minusta monessa muussa asiassa annetaan etiketille enemmän piupaut (myös tilanteissa, joissa sitä kannattaisi hiukan noudattaa), mutta jostain syystä jotkut tykkäävät, että häissä pitää olla kaikkien taiteen sääntöjen mukaan - ettei vaan morsian vedä palkokasvia nenuun. Eli ei saa olla sitä eikä saa olla tätä... Sinun asussasi vielä on selkeästi muutakin väriä eli sitä pinkkiä, joten anna mennä vaan. Itse en kuvailemaasi asuun yhdistäisi niitä ruskeita vaan mustat kengät, eivät riitele muiden värien kanssa.

• Henni78

Mustaan voi huoleti pukeutua, kunhan asukokonaisuus on tarpeeksi juhlava eikä tule hautajaiset mieleen. Huomauttaisin myös, että älä missään nimessä laita ruskeita kenkiä! Laita ihan mustat vaan, tai jos jostain löydät esim toppisi väriset (pinkit), olisi se vieläkin hienompaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48