volvo v40 kulutus

volemaaaaan

paljos tollanen vm 2000 Volvo V40 2.0T kuluttaa sekalaisessa ajossa?
saisko jotain lukemia käyttäjiltä, kiitos

5

2457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvomarkkanen

Mulla on vm. -04 2.0t classic man. vaihteistolla. Kuluttaa maantiellä n. 6.6-6.8 litraa ja kehä 3 sisällä noin. 8 litraa sadalla. On mielestäni vähäruokainen ja tehokas perheauto. Phase 1 mallia ei kannata ostaa. Phase 2 on alettu valmistaan 04/2000. alkaen. Auto on kestävää laatua, sillä se on tehty samalla linjalla Mitsubishi Carisman kanssa.

• lukemissa pyörii

mun v-40 sw 2.0 vm-03, mutta ei oo mikää mahdoton tykki

• vajaapaineturbo

Itellä S40 2.0T Automaatti vm.2003. Ja keskikulutus on pyörinyt siinä 8.5-8.9 ja pääosin pelkästään kaupunkiajoa. Riippuen tietysti siitä kui paljon tota kaasua on jaksanut painaa. Todella mukava moottori ku toi ahdin herää suhteellisen alhasilla kierroksilla. Et kyl toi ainaki ton VAG:n jumal moottorin (1.8 20vt) vie kulutuskessa ja kulkupuolessa vakiona.

• automaattisesti

V40 2,0T Autom. -03 imaisee lyhyillä (n.5km) työmatka-ajoilla varmaankin n. 12-14l/100km riippuen vuodenajoista. Maantieajossa veikkaisin kulutuksen olevan n. 8l satasella. Auton keskikulutusmittari näyttää pitkältä ajalta (2-3 vuotta) lukemaa 8,1l/100km, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Olen silloin tällöin mitannut kulutuksen sekalaisessa ajossa, ja kulutus on ollut n. 9-10l/100km. Ajotapa ollut rauhallinen.

• kesä 2009

Itselläni on 1,8 40 s volvo vuosimalli 2004 clasikki. Kulutus maantiellä 5,8 - 6 litraan ja sekalaiset ajot 7,5-8 tämänkesän ajojen perusteilla 14000 km

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2531
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe