Perusteet:
Raitiotievaunu nousee ylämäkeen: taloudellinen tilanteesi heikkenee
Raitiotievaunu kulkee alamäkeen: taloudellinen tilasi vahvistuu
Raitiotievaunu kääntyy vasempaan: poliittinen asennoitumisesi kääntyy kohti sosialismia
Raitiotievaunu kääntyy oikeaan : poliittinen asennoittumisesi kääntyy kohti sosialismia
Raitiotievaunu jarruttaa voimakkaasti: puolisosi on eri mieltä kanssasi joka asiassa
Lisää tulkintoja (200 euroa / tulkinta) antaa DIPLOMISPORALOGI:
Sporalogian
9
425
Vastaukset
- Odotan petosten tekijöiden yhteyden ottoja.
Minä odotan yhteydenottoa, annan sitten tilinumeroni, kun minun päätäni aletaan vaatimaan vadille. Seurataan, jos tulee yhteydenottoja. Pyydän korvausta 24 plus 4 vuodesta. Ajattelin vaatia viisinumeroista summaa, korvaukseksi. Tässä jo tilinumeron ensimmäiset numerot, jotka ovat : 208 DIPLOMILUONTAISTERAPEUTTI.
- yht. ottoja..
sitten vielä 1 ilmainen tulkinta: raitioitievaunu jarruttaa voimakkaasti: puoliso putoaa kyydistä.
- Paljon pudonneita, puolisoita...
yht. ottoja.. kirjoitti:
sitten vielä 1 ilmainen tulkinta: raitioitievaunu jarruttaa voimakkaasti: puoliso putoaa kyydistä.
Puoliso putosi 16.7.2004, kello 13.38. Monosen miehet veivät vanhalla autolla Malmille.
Uusi piti olla valmiina, mut ei ollut.
Toinen uusi piti olla valmiina 2007, mut ei ollut. - DIPLOMISPORALOGI
Paljon pudonneita, puolisoita... kirjoitti:
Puoliso putosi 16.7.2004, kello 13.38. Monosen miehet veivät vanhalla autolla Malmille.
Uusi piti olla valmiina, mut ei ollut.
Toinen uusi piti olla valmiina 2007, mut ei ollut.johtui siitä, että raitiotievaunun etu- ja takateli oli konjunktiossa.
Silloin tulkinnassa täytyy ottaa myös huomioon ilman suhteellinen kosteus. - Kuu-Kuuta...Mars-Venus...
DIPLOMISPORALOGI kirjoitti:
johtui siitä, että raitiotievaunun etu- ja takateli oli konjunktiossa.
Silloin tulkinnassa täytyy ottaa myös huomioon ilman suhteellinen kosteus.Olet taitava, diplomi. Konjuktio on vaikea aspekti. Siinä menee telit ja akselit.
Olen lähdössä sinkkuiltaan. Tarkistan noi transiitit vielä. Mitä lie yhdyntää Mars ja Venus akselilla?
- PÄRJÄÄ
HYVIN ASTROLOGIALLE: KUMMANKIN TIETEELLINEN USKOTTAVUUS ON LUOKITELTU SAMANARVOISEKSI;
- Rakastunut...
Vakava ei saa olla. Kun vasta five feet under ground. On spuugi night, moonlight.
- PARHAIMMILLAAN
on siinä olutratikassa matkustaminen.
- ,HYVÄ!
PARHAIMMILLAAN kirjoitti:
on siinä olutratikassa matkustaminen.
on tälläkin palstalla sentään järki-ihmisiäkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689