Miksi italialainen (ja ranskalainen) ei osaa tehdä hyvää ja kestävää autoa kuten sakemanni ja japanilainen (ja jenkkikin)?
Aina ovat olleet esim. Fiatit epälutettavia. Eipä nuo alfa romeotkaan liene mitään luotettavuus huippuja ole. Mikä siinä on, että niiltä ei mikään onnistu?
Miksi italoautot huonoja?
1
516
Vastaukset
- ---lk,,-
Itse olen ajanut ko.merkillä vuodesta -88 asti.
En voi moittia luotettavuutta, vikoja löytyy kuten muissakin merkeissä.
Mikäli auton huoltaa kuten pitää, niin ei huolta.
Hyvä auto ajaa ja varaosat huoltoihin edullisia.
Aika usein näitä pienimpiä ja edullisimpia autoja ostetaan perheisiin kakkosautoiksi, ja raha menee sen ykkösauton kuluihin, niin tämä kakkonen jää huoltamatta. Aika usein vikaantuminen johtuu tästä.
Ellei tarvitse jatketta johonkin asiaan, niin varmasti paikkansa täyttää.
Aika monella on se naapurin serkun mielipide päällimmäisenä mielessä kun Fiatista puhutaan.
Kun asiaa tarkemmin kysellään, niin kukaan ei ole koskaan edes ajanut moisella.
Saatikka käyttämällä käyttänyt!
Hinta/laatusuhde on parempi kuin uskoisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450