Hei! Olen 16-vuotias hyvinkääläinen tyttö, ja opiskelen helsingin roihuvuoressa ravintola-alaa. Peruskoulussa olen ollut työssäoppimassa päiväkodissa 1-4 vuotiaiden lasten kanssa, ja olen hoitanut lapsia paljon viimeisen kolmen vuoden aikana.
Kokemusta löytyy yksivuotiaasta ylöspäin, ja rakastan lapsia. Jos talossa on lemmikkejä, osaan hoitaa myös niitä, itsellä on koira ja kissa ja ollut paljon häkkieläimiä esim. marsuja.
Olen pitkäpinnainen ja ulospäinsuuntautunut iloinen ihminen, ja etsin lastenhoitotöitä pientä palkkaa vastaan. Osaan myös tehdä ruokaa, ja voin myös siivoilla ja hoitaa eläimiä tarpeen mukaan.
Lapsia voin hoitaa koulun jälkeen ja viikonloppuisin sopimuksen mukaan, yleensä pienelläkin varoitusajalla. Voin hoitaa lastanne useamminkin, tai vain kerran jos vaikka oma lastenhoitaja on sairaana tai estynyt. Olen valmis hoitamaan myös koko viikonlopun jos olet lähdössä vaikka matkalle. Pystyn kulkemaan lähes minne vain helsinki-hyvinkää välisellä alueella, jos kiinnostuit ota mieluusti yhteyttä! =)
Terveisin, jessica.
puh. 0400786955
sähköposti: jjessicasd@hotmail.com
Lastenhoitoa helsinki-hyvinkää alueella
jjessicasd
0
496
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256