Kannattaako perustaa? Onko kuluja itselle? Ongelmia? Maksavatko provikat ajallaan? Mitä muuta pitäs tietää? Verotus - pitääkö pienet tulot ilmoittaa?
Huikeita grafiikkaideoita on!
SPREADSHIRT SOPPI
6
876
Vastaukset
- graafikko
Eikö kukaan tiedä asiasta?!
- KAKAJSKAPO?Å
Tilasin tuotteen kolme viikkoa sitten. vieläkään en ole saanut tuotetta. Kyllä ottaa päähän kun maksoinkin sen jo Visalla etukäteen. Vaikuttaa hieman kusetukselta.. Oletko itse tilannut sieltä jotain?
- graafikko
KAKAJSKAPO?Å kirjoitti:
Tilasin tuotteen kolme viikkoa sitten. vieläkään en ole saanut tuotetta. Kyllä ottaa päähän kun maksoinkin sen jo Visalla etukäteen. Vaikuttaa hieman kusetukselta.. Oletko itse tilannut sieltä jotain?
ok. Kiitti tiedosta hyvä tietää! juu mietin tosiaan että kannattaako, vielä ulkomainen. En ole koskaan tilannut sieltä. Kuoppasin jo shoppi-ideani.
- /
KAKAJSKAPO?Å kirjoitti:
3 kuukautta siis, mutta olen kuullut että silti lähetetään, vaikka hitaasti.
- /
/ kirjoitti:
3 kuukautta siis, mutta olen kuullut että silti lähetetään, vaikka hitaasti.
tuote vastasi odotuksia.
- /
/ kirjoitti:
tuote vastasi odotuksia.
toisen lentopostissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246