kun ei huvittaisi mennä kutsuntoihin ainakaan vielä, täytän tänävuonna 18 ja olen ensikertalainen kutsunnoissa, muutenkin armeija ahdistaa tosi paljon:( Itse olen ajatellut ostaa ulkomaalaisia vadelmia ja syön ne raakana niin saan noroviruksen,onko se laillinen syy jäädä pois kutsunnoista? tai voisin syödä pilaantunutta ruokaa niin saisin ruokamyrkytyksen. Jos ei mene kutsuntoihin niin saako siitä sakot? paljon joutuu maksamaan?
mikä olisi laillinen syy jäädä pois kutsunnoista?
-
1
809
Vastaukset
- Hah h
Et sää niin helpolla pääse jos oot pois ne tulee hakeen sut muutaman tunnin sisään maijalla.
ja sit saat selitellä upseereille siel kutsunnois mikset ollu aluks paikalla.
Ja tuon päälle vielä sakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461