Testailen huvikseni PHP -ohjelmointia ilmaisella scriptillä. Asensin ohjeen mukaan kaikki tiedostot serverille. Käytän tässä testissä ilmaista 000webhost.com:in palvelinta, joka tukee php:tä. Käytin asennuksessa 000webhostin adminstration panelia, en FTP:tä.
Ongelma tuli heti alussa.
Asennusohjeet:
Upload all files to your server /: tämä on tehty
Set permission (chmod) of the data directory to 777 /: tamä on tehty. Vain minä voin myös kirjoittaa data-nimisessä hakemistossa.
Run setup.php. It installs the table which we will need and creates some files /: Mitenkäs tämä tehdään? Pitääkö minun kuitenkin käyttää FTP -ohjelmaa voidakseni käynnistää setup.php:n?
Tästä eteenpäin ehkä jo osaankin (Kustomoinnin ym.)
Paljon kiitoksia etukäteen!
Apua PHP -noviisille?
3
402
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Tiedoston voi ajaa palvelimen konsolissa tai selaimella, menemällä selaimella ko. osoitteeseen. Jälkimäinen lienee realistinen vaihtoehto jos skripti kyselee jotakin käyttäjältä.
- Verkkolehti
Näin ajattelinkin, mutta 000webhost.com:in palvelin (000webhost.com) siirtyy osoitteeseen: http://error.000webhost.com/.
Olen siis tehnyt jotain väärin jo heti alussa? - juhakorkeapudas
Verkkolehti kirjoitti:
Näin ajattelinkin, mutta 000webhost.com:in palvelin (000webhost.com) siirtyy osoitteeseen: http://error.000webhost.com/.
Olen siis tehnyt jotain väärin jo heti alussa?Joko kirjoitit väärän osoitteen tai sitten skriptissä on virhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164