Keväällä orkideani kukki ja vanoihin tuli keikit jotka myös kukkivat ihmetystä ja ihastusta herättäen. Nyt syksyllä katselin sillä silmällä että keikit pitäisi kai jo irroittaa omiin ruukkuihinsa,mutta se jäi kun keikeihin oli tullut kukkvarren alut ja samoin emokukka itse on tehnyt ison kukkavarren.
Nyt annan niiden tehdä sen minkä parhaaksi näkevät enkä mene niitä irroittelemaan mihinkään.
Hoidosta sanoisin että en ihan kirjan mukaan ole hoitanut vaan tavan kukka lannitteella olen lannoittanut ja kanankakka rakeenkin olen laittanut ajatellen että kai ne luonnossakin linnut kakkavat niille ravintoa.
Ihmeitä riittää
Kolmesti kukittaja
1
656
Vastaukset
- Lady in purk
Heh minun orkideallani näyttää olevan pahat mielessään, se on hipsutellut ilmajuurtaan kohti pelargonia ruukkua, mitä ilmeisemmin se on joko seurankipeä tai sitten se on mitä kavalammin päättänyt vallata elintilaa pelakuulta itselleen :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226