Kaikki varmaan tietää kyseisen kirjan. Sen saa nyt pdf-tiedostona RapidSharesta. Samassa tulee muitakin kotimaisia kirjoja.
http://rapidshare.com/files/284999356/Vanhoja_suomalaisia_kirjoja.zip
Sakari Pälsin PUUKKO-kirja netistä
6
1114
Vastaukset
- ufo äijä
Kuka ihmeen pälli
- vöyriläinen
Muistan lukeneeni sen joskus 90- luvulla. Pälsihän oli tarkkasilmäinen kansanperinteen havainnoija ja taltioija. Hänellähän oli aika persoonallinen kerrontatyyli. Tuskinpa sellaisia miehiä enää tehdäänkään. Sellainen "pälli".
- Peruspuukko
Sakari Pälsin Puukko-kirja on alansa klassikko.
- janetskij
Hyvä jos näin on.
Mulla kirja on kirjahyllyssä koska vaan luettavissa.
Mutta hyvä olla myös netissä... - 2015
Katsokaapa wikipediasta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sakari_Pälsi
Muistan hyvin hänen kirjojaan Fallesmannin Arvosta nuoruudeestani. Julkaistiin jossakin lehdessä silloin aikanaan. Olisko ollut Apu?
Tärkeimmän työnsä professori Sakari Pälsi teki kuitenkin tieteen alalla, arkeologiassa ja historiassa. Kirjoitti paljon tutkimuksia ja kirjoja.
Puukko kirja on ilmestynyt vuonna 1955. Vuonna 1998 on julkaistu näköispainos. Kuuluu jokaisen harrastajan kirjahyllyyn. - janetskij
Varsinkin puukkoharrastajan hyllyyn.
Hyvä kirja jokaiselle puukonteosta kiinnostuneille.
Ja perinteistä kiinnostuneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748