Kiinnostaisi mitä kyseisestä yhdistelmästä syntyisi. Joku joka on tätä kokeillut?
Vesimies nainen ja Leijona mies?
5
4240
Vastaukset
- ??
Olisiko tuo voimakaksikko?
En tiedä, mutta leijona naisen kanssa ei oikein toiminut. Tosin otanta on aika heikonlainen tehdäkseen suurempia johtopäätöksiä sinun mieltä askarruttavan kysymyksen kanssa.
- Näin vaan on
Vesimiesnainen jätti lähes 18 vuoden jälkeen yllättäen. Syytä ei maininnut.
- jookk
Itse olen vesimiesnainen ja minulla on leijonamies avopuolisona. Ystävyys on suhteen paras anti. Yhteinen sävel löytynnee helposti. Olemme molemmat paljon pois kotoa ja riitelemme silloin kuin emme ehdi viettää aikaa yhdessä. Tämä oli oma kokemus ja astrologian tuntemuksen kannalta tiedä kertoa että vesimies on leijonan vastamerkki ja esim. sopiva kumppani avioliittoa ajatellen.
- still loving
Hyvä yhdistelmä. Olen vesimiesnainen ja miehenäni on leijona. Olemme uusperhe. Meillä elämä on rauhallista ja sopuisaa. Toki edelliset suhteet ovat varmaan muokanneet molempia, osaamme arvostaa ja kunnioittaa toista ihmistä omana itsenään.
Suhteemme on kestänyt kohta 9 vuotta eikä riitoja ole ollut, ehkä jotain kinastelua mutta siinä kaikki.
Horoskooppi ei kuitenkaan kerro kaikkea ihmisestä, elämänkokemukset muokkaavat kaikkia ihmisiä eri tavalla eri suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411