Kyselisin vain että pääsenkö jenkeissä (Florida) baariin,vaikka olen 20-vuotias. Olen kuullut että jossain clubeissa/baareissa pääsee sisään mutta saa jonkun rannekkeen, josta baarimikot näkee kelle ei saa myydä alkoholia. Minua ei juominen niinkään kiinnosta mutta esim tanssiminen ja bändien keikkojen missaaminen olisi tosi sääli! Kokemuksia siis tänne! :)
pääsenkö baareihin USAssa
4
475
Vastaukset
- wnkrs
USA: ssa tuo ikaraja on useimmissa osavaltioissa 21. USA: ssa se etta edes haluaa menna baariin ja nahdaan juomassa olutta katsotaan alkoholismiksi. Varmaankin jossain Floridassa paastetaan hyvannakoinen kimuli johonkin venalaisten pyorittamaan yokerhoon mutta tuo laillinen ikaraja on tosiaan yleensa 21.
- shining sea
paistaa lapi ainoastaan asiantuntemattomuus.
- wnkrs
shining sea kirjoitti:
paistaa lapi ainoastaan asiantuntemattomuus.
no onneksi oma vastauksesi ei ollut taysin hyodyton.
- Gent70
Vaikka en nyt voi väittää jokaisen osavaltion joka baarissa käyneeni, sen verran kyllä tiedän että portsareita ei juuri tavallisissa baareissa ovella näe. Henkkarit tarkistaa tarjoilija tai baarimikko kun tilaat alkoholia, mutta jos vain limua taikka kahvia juot ei heillä ole mitään syytä henkkareitasi kysellä. Ainoana poikkeuksena ovat omien kokemuksieni mukaan olleet jotkut yökerhot ja sitten nämä erilaiset aikuisviihdepaikat (Gentlemen's clubs), joissa molemmissa yleensä sisäänpääsymaksun veloituksen yhteydessä yleensa tarkastetaan henkkarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289